landgenoot
,
Welkom is een zeer mooir combi zou ik ook wel willen, maar het moet hier ergens stoppen, straks komt er alweer een upgrade aan, de SVS PB21-Plus
.
PS3Zelf ook gekocht voor Blu-Ray weergave, beeld is mooi, tot je een stand alone Blu-Ray ernaast zet. Het schijnt dat de nieuwe PS3 slimline beter is. Soms lees je van mensen dat na upscalen van DVD ze geen verschil zien tussen DVD en Blu-Ray, wel in vergelijk met de PS3 geloof ik dit, maar niet na het zien van FullHD op mijn Pioneer Blu-Ray speler.
Qua geluid hangt het ervan af of je de oude of de nieuwe PS3 hebt. De nieuws PS3 slimline kan nu HD audio streamen, en dan zou de AV8003 het geluid kunnen decoderen.
De oude die ik heb kan dit niet, en dus moet de PS3 HD-audio zelf decoderen naar PCM en dit naar de receiver sturen. Ik zeg je één ding op mijn set is dit een wereld van verschil. Voor mij geen PS3 voor Blu-Ray.
SpeakersSpeakers zijn zeer persoonlijk en kunnen het grootste verchil geven in een set. Het upgraden van mijn speakers was de beste upgrade die ooit deed, ook de subwoofer. Persoonlijk ben ik niet wild van de KEF's. Al een paar keer gehoord, en ik vind ze vooral tekort komen in het laag. Een eigenaar van de KEF iQ's zei ooit dat men een zware versterker ze dit probleem niet hebben.
Bi-ampZelf merkte ik geen verschil op mijn oude speakers, de nieuwe speakers zijn via een high-end kabel aangesloten, ik zou er 2 moeten hebben om het te doen, maar ik heb nu een 7.1 setup en dus geen uitgangen meer. Maar is iets dat je na aankoop kan uitproberen
SUBHet is inderdaad mogelijk om een SUB mee te laten spelen, zelf heb ik hem sinds drie dagen hi-level aangesloten op de B-speaker terminals. Ik kan nu via de remote hem inschakelen en uitschakelen (A+B speaker of enkel A speakers) bij een goede afregeling, best met de hulp van een db-meterke kan je nog lagere frequenties weergeven, wat verbazend genoeg een andere (betere) beleving geeft van bepaalde instrumenten.