Audiofiele Luisterstoel , klinkklare onzin

Gestart door HiFi gek, november 28, 2009, 16:58:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

AkelaWilmans

Gatver! Waarom praat niemand over de plastic emmer in de bodem zodat "toiletbezoek niet het muziekale genieten hoeft te onderbreken?" Stel je voor dat je bezoek krijgt!

Mexicaanse Hond

Citaat van: AkelaWilmans op december 12, 2009, 01:29:27
Gatver! Waarom praat niemand over de plastic emmer in de bodem zodat "toiletbezoek niet het muziekale genieten hoeft te onderbreken?" Stel je voor dat je bezoek krijgt!
Omdat de meesten hier het stadium van poep- en piesgrappen sinds de lagere school zijn ontgroeid?

RonaldW

Dat heb ik weer !
Komen ze op de proppen met een audiofiele stoel terwijl ik een 2,5 zits audiofiel bankje zoek !
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 30, 2009, 08:47:45
Maar die van Wim werkte echt.  :yes:

Ja ja jongens jullie hebben de kans gehad maar niet gegrepen. En nu spijt heh... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Ik denk wel dat met deze audiofiele stoel serieuze aandacht is geschonken aan het zitvlak .

Je moet immers geen houten reed krijgen na een paar uurtjes luisteren .

Het wordt inmiddels al een echte stoelendans , is deze stoel nou wel of niet onzin .




Groeten  EDWIN  B

dmeerpa

Ik heb al jaren een audiofiele zetel. De zachte lederen kussens vangen nauwkeurig alle hartslagen op van alle aanwezigen. Hij doet zelfs meer, diezelfde kussens zorgen ervoor dat mijn CD, DVD en BluRays niet beïnvloed raken als iemand een nootje, chipke of popcorn eet en al evenmin als iemand hem verzet. Hoofdsteunen werden weggelaten om zeker geen reflexies te hebben achter je oren.
Tevens werd ook aan het comfort gedacht ik kan er in zitten maar ook liggen.
De prijs voor dit alles is zo waanzinnig dat ik deze hier niet durf posten  redface
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

HiFi gek

Citaat van: dmeerpa op december 12, 2009, 13:26:09

De prijs voor dit alles is zo waanzinnig dat ik deze hier niet durf posten  redface


Laffaard  :-D.



Groeten  EDWIN  B

dmeerpa

Citaat van: HiFi gek op december 13, 2009, 15:40:55

Laffaard  :-D.



Groeten  EDWIN  B

Wel laten we zeggen dat je zeker vier van mijn zetels hebt voor de prijs van de Audiofiele Luisterstoel  :yes:
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

lo

Dit wordt hem :yes:. Mijn huidige "high tech" stoel gaat de deur uit als ik deze heb gekocht :kwijl:
Ik houd jullie op de hoogte :-D

http://link.marktplaats.nl/307664625

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

RonaldW

Ongelooflijk wat een luxe !
Heb ik het nu goed gezien dat hij zelfs opklapbaar is ?
Das toch vrij zeldaam in het hogere segment van audiofile luiststoelen !
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

lo

Yes yes yes  pompom ik ben er helemaal weg van  :kwijl: :kwijl: Alleen mijn vrouw nog zien te overtuigen dat deze extravagante uitgave  :-D uitzonderlijk verantwoordt is. Dat wordt nog een klus clown1

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op december 28, 2009, 18:47:26
Yes yes yes  pompom ik ben er helemaal weg van  :kwijl: :kwijl: Alleen mijn vrouw nog zien te overtuigen dat deze extravagante uitgave  :-D uitzonderlijk verantwoordt is. Dat wordt nog een klus clown1

groet,

lo
Mooi ding joh - gefeli pompom - echt :kwijl:, wat echter behoorlijk afbreuk doet is de opdruk :-D.


Sander.

Vlearmoes

Citaat van: xander32 op december 28, 2009, 18:49:44
Mooi ding joh - gefeli pompom - echt :kwijl:, wat echter behoorlijk afbreuk doet is de opdruk :-D.


Sander.

stupid :-D :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

lo

Tsja, je kunt niet ales hebben hè :no:. Dynaudio is toch maar een zo zo speaker merkje :angel:
Vinden jullie het errug als ik de mijne toch nog een tijdje hou? Ze spelen waanzinnig :evil: :-D.
En de accuphase weet ze bijzonder goed te "raken". (eigenlijk is dat stoeltje zo gek nog niet pompom)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

paar spikes onder de stoel en dan is die helemaal audiofiel  :lol: