even een tijdje niet op het forum geweest, te druk met films kijken en muziek luisteren de laatste tijd.
En die feestdagen gaat ook een hoop tijd in zitten natuurlijk
Ben nog steeds de Monolith aan het afstellen en was laatst bezig om zowel de HI als Low level input te gebruiken.
In het topic van WimPeu zag ik dat hij met precies hetzelfde bezig is/was en hetzelfde 'probleem' heeft als mij.
Als ik alleen de Low Level gebruik en de Marantz instell op de optie BOTH dan speel de sub mee met muziek.
Dat is dan alleen zo heftig en aangedikt dat ik het niet echt lekker vind luisteren (imposant is het wel). Zet ik de Sub dan zachter dan is het voor films weer te zacht.
Dus, de High Level ook aangesloten. Marantz op MIX gezet en de Sub afgeregeld voor muziek.
Later weer een film gaan kijken en het leek wel alsof de Sub niet het LFE signaal pakte maar de High Level.
Welke setting moet ik dan op de Marantz gebruiken? Auto? Direct?
Stadium III heeft een PM gestuurd naar WimPeu, en ik ben zoooo benieuwd wat, want hij weet ongetwijfeld de oplossing
Citaat van: lo op december 15, 2009, 18:38:04
Je bent bevoorrecht met een stel fijne buren. Keep it that way
groet,
lo
1ste kerstdag gevierd bij m'n beste maat z'n ouders samen met de vriendinnen.
Na het eten en een fles Whisky nog even naar ons huis gegaan om nog even verder te vieren.
na die paar borrels en een hoop gezelligheid kon ik het niet laten om even te knallen.
even een uurtje (of anderhalf) gek gedaan en daarna weer op normaal volume gezet.
Het was kerst en dat moeten we natuurlijk even vieren
Nu geven we met Oud & Nieuw een klein feestje thuis dus ik dacht, laat ik de buren even informeren, wel zo netjes.
Ik woon in een flat op de bovenste verdieping, dus ik ben naar alle buren geweest die direct aan m'n woning grenzen.
De reacties allemaal hetzelfde; Tuurlijk Buurman! Geen Probleem, Veel plezier! Je had met kerst ook een feestje of niet? Je muziek kan wel hard zeg!
Bij de laatste Buur gevraagd of hij de laatste paar weken last heeft van hevige bass (lees; sinds de komst van de Monolith). Ik was verbaasd van zijn antwoord ... :"Nee hoor, valt mee, afentoe horen we wat maar is geen probleem, als het te erg wordt dan laat ik het wel weten. Met de kerst had je een feestje he? Het bestek trilde van tafel af! We konden precies horen wat niet goed vast zat in huis, alles trilde mee!"
Hij kon er nog om lachen ook!
Dus inderdaad lo, ik heb een stel fijne buren, en ik ben heel blij met ze.
Daarom zal ik ze na Oud & Nieuw ook allemaal even bedanken.
Dames & Heren van dit mooie forum,
Ik wens jullie en jullie familie al het beste voor 2010!!