Citaat van: MadVillain op november 08, 2009, 14:52:55
Pfff Wat een mooie inrichting. Dat wil ik ook wel 
Jammer dat de speakers niet heel goed te zien zijn. Maar het lijken er mooie speakers. 2x buizenversterker?
De absorbers zien er ook mooi uit. Dat is iets wat ik binnenkort ook tegen de achterwand wil plaatsen. Hoe heb je die gemaakt?
De speakers zijn zoals reeds gezegd Sonus Faber Toy Tower. Ze zijn volledig met leder bekleed en zien er werkelijk bloedg*il uit.

Het ideale speakertje voor in een SM-kamer

De eindversterkers (aangesloten op de pre-out(l&r) van de sr 7001)zijn Prima Luna's 6 en geven een mooi geluid samen met de Toy's
De absorbers zijn simpele kaders in vurenhout(40x40mm), aan elkaar gezet door middel van lamellen en een lamellenfrees; overspannen met wollen stoffen die m'n vriendin op een stockverkoop van A.F. Vandervorst heeft op de kop kunnen tikken en opgevuld met noppenfoam (op z'n plaats gehouden door een "web" van draden. Misschien moet ik in de toekomst de foam vervangen door iets meer absorberend om nog iets meer galm weg te werken.
En het interieur, tja dat is zoals met hifi-spullen, je investeert beter wat meer in iets wat je echt graag ziet, dan toch maar iets te kopen waarvan je eigenlijk op termijn weet dat het toch de deur uitvliegt om het vervangen door je eerste gedacht.
groeten,
Bart