Citaat van: joep op maart 02, 2010, 19:10:21
Het is maar geld hoor! Je kunt het toch niet meenemen. En met werken is er een hoop van te verdienen. En je set zo beetje bij beetje opbouwen geeft je veel plezier. Als je de hele zooi in één keer zou aanschaffen is de pret ook in één keer over (Bezit is het einde van de begeerte) toch voor een groot deel. Van je muziek zul je echt wel heel lang genieten. En ik neem aan dat je aan deze set vele jaren heel veel plezier zult beleven. Althans zo denk ik erover.
Mee eens Joep, het is maar geld
. Het probleem met dat "spul" is vaak dat als het op is het niet zo maar weer aangroeid
. Zoals ik al zei ben ik niet klakkeloos aan dit "accuphase avontuur" begonnen. Na aanschaf van de SA7 lange tijd overwogen om de andere reference componenten aan te schaffen. Echter dat is, inclusief te bedingen kortingen, ook verrekte duur. Daarnaast is de complete reference set eigenlijk te veel van het goede voor normaal "huis tuin en keuken gebruik". De set zoals jij hem nu hebt, of misschien in de toekomst wil uitbreiden zal beter "passen". Feitelijk door ene Edwin (hifigek)
warm gemaakt voor accuphase. Voordien eigenlijk nooit of bijna nooit van gehoord. Tsja en dan ga je een keer bij hem luisteren en haal je zelf zo'n ding in huis en dan merk je dat je eigenlijk door 1 component te vervangen redelijk dicht van de VV + EV sets in de buurt komt. Kortom budget had ik al redelijk op orde, badkamertje heeft geen budget overschrijding gehad (zelfs er onder
) dus vandaar. Door de tijd heen ben ik toch al wel langere tijd bezig om mijn set verder te up-graden en naar mijn smaak in te richten. Wat kosten betreft heb ik dit altijd bijzonder goed voor elkaar gehad vind ik. Indien ik "volledig" op accuphase over ga is dat naar alle waarschijnlijkheid wel de laatste up-grade in de componenten sfeer
. Misschien zal ik het gaan missen om me daar niet meer in te hoeven verdiepen, misschien ook niet
.
En ik denk ook dat de set zoals ik hem nu voor ogen heb me bijzonder veel voldoening gaat schenken
groet,
lo