Op dit moment in afwachting van de "demo-accuphase"
Nog even tijd gevonden om wat foto's te schieten van mijn "audiofiele" hulp stereo meubel. Bij deze wil ik jullie daar over berichten.
1e foto geeft een gedetaileerd overzicht van de gelamineerde totaal constructie van verbinding bovenblad middels dempende hout consoles naar de van speciaal hout vervaardigde base-plates
Eea is zorgvuldig geselecteerd op interne demping en zoals jullie begrijpen ben ik hierbij niet over 1 nacht ijs gegaan.
. Het bovenblad is ook gelamineerd opgebouwd om de trillingen van mijn TV toestel, wat hier dus op komt, vlekkeloos te dempen naar de rest van de set.
2e foto geeft een totaal overzicht van hoe het totaal komt te staan excl TV en accuphase
3e foto geeft nog een mooie kijk op de "gebronsde high-end schroeven" die gebruikt zijn om eea met elkaar te verbinden. De schroeven zijn ook weer geselecteerd op legerings samenstelling
Zoals ik al aangaf zijn kosten nog moeite gespaard om de accuphase netjes te ontvangen.
By the way bestellingen kunnen via PM aan mij worden doorgegeven, ik verwacht natuurlijk een storm loop.
De onderste kast heb ik ook gemaakt maar hier was ik zo mee klaar. Dat is ook te zien denk ik
groet,
lo