Gisteren afgereisd naar huize Lo net na 11.00 uur gearriveerd,werdt hartelijk ontvangen door Leo die met een grote lach
in de deuropening stond
Eerst ff een bakkie gedaan en naar het resultaat van de verbouwing en nieuwe inrichting gekeken heel erg mooi en strak geworden , keuze van het nieuwe vloerkleed loopt nog
Nadat we nog even hebben zitten praten ,maar eens gaan luisteren naar Emma shapplin -Etterna kan echt genadeloos uithalen met haar stem en zitten ook leuke effecten in , DO-DO beluisterd wat volgens mij Leo ook wel erg mooi vondt
Enigma-A Posteriori ,tussendoor nog koffie en aantal cd,s van Leo ,Faithless-to all new arrivals en was het tijd om eens wat te gaan eten ,niet op de bank
maar in de galm
keuken
Na een volle maag weer verder luisteren Dido-no angel ,Toto nog diverse cd,s van leo waaronder Stonhedge 4 en weet de naam niet meer maar was met een kerkorgel
De weergave van zijn set heb ik al eerder uitgebreid beschreven ,maar wat opviel is dat het nu nog beter klinkt in het mid / hoog en stereo beeld ,bij sommige cd,s is er wel een staande golf in het laag waarneembaar echt storend is het niet zoals bij stonehedge 4 maar zoveel afgrond laag zit in een normale opname niet en daarbij hou ik daar wel van het is echt ongeloofelijk hoeveel gecontroleerd laag 2 van die 17 cm drivers kunnen produceren
Verder vindt ik de weegave echt ongekend snelheid kracht en dynamiek ,zelfs de kleinste details zijn zo goed waarneembaar die thuis net waarneembaar zijn van het allerdiepste laag tot hoog staat het als een huis ook op hele hoge volume,s en het kan hard
bij sommige nummers raak ik gewoon in soort trance echt leo wat jij hebt staan is iets bijzonders