Als je dan een Blu-Ray leent of huurt, moet je die altijd eerst rippen om te kijken, wat wel tijdrovend is. Als je zelfs de volledig schijf ript, zit je snel tussen de 42 en 48Gb, dus na zo'n 20 films is een hardeschijf van 1 Terra Byte al volledig gevuld.
Maar voor DVD's doe ik het wel al. En heb ik nu 93 DVD's op mijn NAS staan en nog eens al mijn music DVD's op de hardeschijf van de MediaSpeler, en dat zijn er ook meer dan 20.
Er staan ondertussen wel 3 BluRay iso's op de NAS, maar mijn huidige mediaspeler is niet in staat om die af te spelen.
Maar als je de schijfruimte hebt zou je inderdaad kunnen overstappen op streamen , maar eventueel ipv de HDX een Popcorn Hour C-200 of de HDI Dune gebruiken met ingebouwde Blu-Ray lezer, heb je beide.
Ik dacht niet dat de HDX een BluRay iso kan lezen, je moet vermoedelijk de bestanden selecteren die wilt afspelen. Een media speler die iso's leest is wel handiger, je selecteerd de iso, en dit is juist gelijk aan het plaatsen van een schijfje in de speler.