Verloting kaarten VAD Show 2009!

Gestart door Maurice, oktober 02, 2009, 14:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Voor wie interesse heeft ik heb nog 1 vrij kaartje voor VAD show, wie het eerste reageert is de gelukkige. Ben helaas vanavond niet te bereiken maar ben vanaf nu nog een uurtje thuis dus er valt nog wel wat af te spreken.
Misschien is het makkelijkste om het kaartje voor de ingang van de VAD show te vergeven.

Gr. Jeroen
en alvast veel plezier morgen.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

joep

Kijk maar naar je persoonlijke mail.

WimPeu

Ook mijn reisgenoot belt me net op dat hij verhinderd is. Dus als iemand nog een kaartje wil....PM me even.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Jeroen

En ik heb ook nog steeds een vrij kaartje (tenminste voor diegene die morgen willen gaan dan). Ik ben van plan om morgen te gaan en ben om rondstreeks 10:00 daar.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

WimPeu

Die van mij is naar een forum genoot!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Jeroen

Die van mij nog niet maar misschien morgen zijn er morgen meer mensen die interesse hebben.
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

RonaldW

Tja . ik vertrek zo en heb al een kaart via Wim, maar mijn schoonzoon gaat ook mee.
Helaas kan ik je nu niet meer bereiken denk ik, met Wim heb ik tlfnrs uitgewisseld.
In ieder geval; ik heb der zin en zal nu ik toch nog een kaart heb, de verplichting op mij moeten nemen verslag te doen .
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

WimPeu

Poe poe, een boel indrukken op de VAD. Moet er even van bij komen. Veel moois gezien en gehoord. Niet bij Ken I geweest, zat al vol  nopompom. Verder weinig te beleven bij Marantz. Mooi die nieuwe stoere BR spelers alleen jammer dat ze nergens op aangesloten waren. Ze zien er iig cool uit. Wat uitgebreider verslagje volgt maar eerst...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Hier ook heel wat indrukken , helaas waren de meeste in negatieve zin  :-o

Wel bij Ken geweest, en moet zeggen, het hoorde bij het beste wat te horen viel op de VAD show. ALs je dan de prijs meerekend, dan mag je zeggen het beste  HB

Schrijf straks wel een uitgebreider verslag;
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

gerard

Citaat van: WimPeu op oktober 18, 2009, 09:56:39
Poe poe moet er even van bij komen. Veel moois gezien...


Rustig aan Wim, denk om je hart  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain

Net terug van Veldhoven.

Met in totaal 4 man geweest. Zelf had ik via dit forum 2 vrijkaartjes gewonnen, waarvoor dank. En 2 vrienden van mij hadden ook nog eens 2 vrijkaartjes :D Dus dat kwam goed uit :D


Veel interessante dingen gezien en gehoord en 1 grote tegenvaller. Quad versterking icm quad electrostaten gehoord wat erg tegenviel. Het was wel transparant. Maar je werd totaal niet betrokken bij de muziek.
Het klonk alsof er een grote doek over de speakers hing.

Er was 1 hele grote verbazing: MPaudio speakers. Toen ik kwam binnenlopen waren de 2 kleinste speakers aan het spelen die mij direct wisten te boeien. Kraakhelder geluid. Goede plaatsing en voor zo'n kleine speaker een best diepe laagweergave.
Ik had het idee alsof ik naar erg dure speakers aan het luisteren was. Maar ze kosten tot mijn verbazing 279,- per stuk!

De Crystal Cable glazen speaker wist mij ook erg te overtuigen. Maar ja, als je dat dan met je eigen set gaat vergeljken dan ben je al erg blij met dat wat je hebt.

Totem kon mij ook erg bekoren. Vooral die slanke speakers (arrow dacht ik). De grotere speakers waren ook erg interessant alleen hoorde die Canadees(???) liever zichzelf praten.....Dus maar snel weer weggelopen.

Logitech had nog een leuke luxe gitaar gemaakt voor Guitar Hero/Rock band wat erg fijn was. Alleen veels te duur, 199,- :S

RonaldW

Tja hier mijn ervaringen.

Na 20 jaar wakker geschrokken uit mijn audio winterslaap ben ik met zoon en schoonzoon naar de VAD beurs getogen. Héél vroeger ben ik wel eens naar de Firato geweest die natuurlijk niet te vergelijken is.

Ten eerste Jeroen en Wim hartelijk dank voor het doorgeven van jullie kaarten of de intentie daarvan ( Wim liep ik helaas mis wegens vertraging onderweg) , uiteraard Marantz en de moderators van dit forum ook hartelijk dank.

Deze beurs heb ik de eerste keer bezocht met een globale blik.
Het idee erachter is inderdaad top.
Veel kleine ruimten waar iedereen zijn materiaal mag tonen.
Net als bovenstaande spreker vind ik het geluid het belangrijkste en, zonder dat het ook maar iets zegt over andere zalen, mede omdat je ook wel eens op het verkeerde moment kun binnenvallen, waren er voor mij 2 zalen waar ik echt direct bij binnenkomst een klank aantrof die mij erg aansprak.
De eerste was bij Hifi.nl waar een marantz set met mordauntshort speakers stond te draaien, deze klank past heel goed in mij straatje !
De tweede zaal was die van B&W.
Ook hier fantastisch geluid waarbij dit natuurlijk niet te vergelijken was met datgene wat je bij jezelf in de woonkamer kunt genereren.
Helaas was het marantz uurtje al vol dus dat ging aan mijn neus voorbij.
Wat mij vooral is opgevallen is dat je op deze beurs heel goed kunt uitvinden wat voor geluid goed bij je past !
Indien mogelijk ga ik absoluut volgend jaar weer en probeer dan langer en gerichter in1 zaal te blijven en hoop dat marantz ook weer een presentatie geeft die ik dan kan bijwonen!
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

Dennis E36

#57
Reply verplaatst naar topic: VAD show 2009 onder Meet & Greet
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp