Citaat van: koelmarantz op september 20, 2009, 07:56:35
Dit zelfde probleem heb ik met onze SR 8001, en het is al de tweede keer! Eerste keer heb ik er 3 maanden op moeten wachten! Valt hier iets tegen te doen? Ze hebben mij verteld dat ze hem hebben na gekeken en software hebben upgedate, soldeer verbindingen aangepast.
Maar nu nog geen 3 maaden later is het weer bingo.
Ik was altijd vol lof over Marantz maar dat heeft nu wel een flinke deuk op gelopen!
Kun je de reciever zelf ook resetten?
Alvast bedankt,
Dat was bij mij ook het geval met de 5600.
Ook 3 maanden moeten wachten...............
Na dat de garantie verlopen was en het ding weer steeds in protect en soms ook gewoon in stand-by ging staan was ik het zat.
Het hele driverboard doorsolderen was voldoende.
Rijst de vraag wat de heren de vorige keer hebben gedaan want er stond op de rep. bon driverboard doorgesoldeerd.
Ik kon alleen niet zien waar?
Het advies is al meerdere malen gegeven: ALLES goed doorsolderen en je bent hoogstwaarschijnlijk van de klacht verlost.
Het 3 x uit protect kunnen halen is onzin!