Zo, vandaag alsnog 1 nieuw filter in elkaar gezet, voor een leek op dit gebied toch al gauw 3,5 uur werk.
Maar...idd zoals reeds voorspelt hoor je nu al duidelijke verschillen terwijl ik ook al ben gewaarschuwd dat de inspeeltijd ergens tussen de 50 en 100 uur kan liggen.
Beter, schoner en meer aanwezig hoog, zuiverder midden en een strakkere bas, het was mij allemaal voorpelt ...
Het lijkt nu net of dat de enige, reeds aangepaste speaker meer speelt als de ander alsof de balans niet in het midden staat.
Foto's hieronder; alles op de printplaat gemonteerd, besloten dit met ty-ribs te doen, das altijd gemakkelijk los te halen,
foto van het nieuwe filter kompleet versus oude filter en een foto waarop je kunt zien dat hij maar net diagonaal in de kast tussen het pritex past, vastzetten heeft geen enkele functie hij zit helemaal klem.
Nu de andere nog maar dat op zijn vroegst een keer volgende week, op zich niet erg ik vind het wel leuk om met 1 originele en 1 gemodificeerde te spelen dan hoor je het verschil..