Set van Totofan

Gestart door Totofan, augustus 29, 2009, 16:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Welkom terug Marcel... pompom

Probeer ik ook altijd te doen...


http://www.youtube.com/watch?v=SJUhlRoBL8M
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Dat valt niet mee, je wil wel maar je koppie nie :|

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

gerard

Marcel, welkom terug.
Ik had een tijdje terug al eens iets opgevangen... hopelijk krijg je het weer wat beter naar je zin.

Loslaten en relax  8-)  :roll:  al gaat dat uiteraard niet zo gemakkelijk  :|
Hopelijk kan je ook weer wat van muziek en andere dingen genieten nu je weer wat uit het dal komt.

Die akoestiek is maar een klein probleempje en het nieuwe kleed is al in bestelling dus ff wachten.
Rustig aan en hier lekker vaak rondhangen om te ontspannen  :-)

grt gerard

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Totofan

Dat gaat helemaal lukken, gelukkig kan ik weer genieten van een lekker stukje muziek, en van het mooie weer.


Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

Citaat van: Totofan op mei 02, 2012, 17:26:16
Dat gaat helemaal lukken, gelukkig kan ik weer genieten van een lekker stukje muziek, en van het mooie weer.


Groet Marcel

Nu nog een Toto concert dit jaar en Marcel is weer 'De Man'.. hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Hahahaha nou ze komen op Pinkpop Classic, als headliner HB, maar zo'n festival is niks voor mij :cry:

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

Jawel joh...allemaal middle aged man met een mid-life crises... :angel:   :schater:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bramdg

Citaat van: Totofan op april 27, 2012, 17:03:32
Dat valt niet mee, je wil wel maar je koppie nie :|

Groet Marcel

Hoii Marcel

welkom terug  hello .....ja is niet altijd gemakkelijk (zeker op het moment niet) maar je eigen de tijd geven en toegeven dat het niet gaat is niet altijd vanzelfsprekend hé......also been there  :|

Maar zo te horen gaat alles in de heel goede richting en terug je oude intresses (muziek het forum ....) die terugkomen dat kan niet anders als positief zijn hé.  pompom

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Cornelis1921

Citaat van: jowa op februari 15, 2012, 15:53:52
Dat mag pas als je meer dan 3000 berichten hebt ;-)
Oei... HLP
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#219
Citaat van: Totofan op april 27, 2012, 16:53:32
Ben een tijdje afwezig geweest hier, het ging niet zo lekker met mezelf, ik zat nogal in een dip die niet over wilde gaan. Vandaar dat ik ook een M & M heb afgezegd bij Marco.
Nu heb ik inmiddels medicatie en begin weer op te krabbelen en het zonnetje begint weer te schijnen in het hoofdje pompom pompom

Nu maar weer eens over de audio, daar is het forum voor.
Vandaag heeft mijn vrouw een ander vloerkleed bestelt, en de oude al verkocht via marktplaats.
Dus zit nu hier zonder vloerkleed met laminaatvloer, je voelt het al aankomen nu is bijna de hele akoestiek naar de kl@te  :cry:
Zo zie je maar wat een verandering doet met de akoestiek.

Groet Marcel
Hoi Marcel,
"Welcome to the club!" Ik ben blij dat het nu weer wat beter met je gaat. Ik hoop dat die dip voorgoed achter horizon is verdwenen en dat je weer kan genieten van de dingen die je normaal zo leuk vindt. Toch nog maar een woord van beterschap en sterkte, ook voor je gezin. Groetjes, Cor.
P.S. Ik las het zoëven, vandaar de wat late reactie mijnerzijds.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Totofan

Bedankt voor de positieve reacties dat doet een mens goed, ik heb er eerder last van gehad (ongeveer vier jaar geleden), maar toen was het veel erger, toen kon ik echt niet werken.
Nu gelukkig wel het is een goede afleiding, en we zijn hier thuis met leuke dingen bezig.

De slaapkamer aan het opknappen, en het leukste is dat we een nieuwe tv gaan kopen voor op de slaapkamer, het zal een 32 inch led tv worden.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

JohnWx

Citaat van: Totofan op mei 03, 2012, 17:45:53
Bedankt voor de positieve reacties dat doet een mens goed, ik heb er eerder last van gehad (ongeveer vier jaar geleden), maar toen was het veel erger, toen kon ik echt niet werken.
Nu gelukkig wel het is een goede afleiding, en we zijn hier thuis met leuke dingen bezig.

De slaapkamer aan het opknappen, en het leukste is dat we een nieuwe tv gaan kopen voor op de slaapkamer, het zal een 32 inch led tv worden.

Groet Marcel

iets moet het grootste zijn in de slaapkamer  :-P waarom opknappen je hebt of je ogen dicht of je kijkt tv of  shutup
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Lekker genieten van mooie muziek. pompom pompom
Ben blij te horen, dat het weer een stuk beter gaat.

Veel luisterplezier, Gr William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Totofan

Nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer , het is de Sony kdl-32ex720 geworden.

Heeft iemand misschien een tip om via een usb wifi aansluiting te krijgen op de tv?

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

JohnWx

Citaat van: Totofan op mei 13, 2012, 14:06:07
Nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer , het is de Sony kdl-32ex720 geworden.

Heeft iemand misschien een tip om via een usb wifi aansluiting te krijgen op de tv?

Groet Marcel

Op MP koop je voor heel weinig een LG Wifi mediaplayer voor een habbekrats
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.