Euhm, 2x magnat en dan surround van pure acoustic. Een subwoofer van JBL, nog wel, daar zal denk ik ook weer verandering in komen. De bedoeling is een set scan speak maxima's haha.
De typenummers weet ik niet, heb me er nooit zo mee bezig gehouden om eerlijk te zijn. Als ik sommige sets zie, dan kijk ik mijn ogen uit!! Zo 'proffesioneel' ben ik niet. Mijn vriend heeft altijd een buizenversterker 300b xls gehad, daar gaat echt niets bovenuit volgens mij, als ik dat ooit hoorde. Maar aangezien hij deze maar heel weinig aan had staan, was het niet de moeite om deze te houden. Dus verkocht, qua geluid wel spijt, maar qua gebruik dus absoluut niet. Zoiets moet eerst helemaal opwarmen enzo..Hij stond dus eigenlijk alleen maar stof te vangen en dat is echt zonde.
Ik ben me er eigenlijk pas sindskort aan in het verdiepen. En ik ben eigenlijk op het uiterlijk afgegaan, Marantz is gewoon mooi, maakt niet uit welke serie....En aangezien de recenties vaak ook goed zijn, ben ik er verder op gaan zoeken. Dus we zijn nu eigenlijk weer aan t opbouwen. De speakers van pure acoustic waren echt een koopje en zagen er mooi uit, van dat mooi pianolak en klonken mooi in de winkel. Voor 2 jaar geleden was het goed genoeg, we gingen net samen wonen, dus ja, dan kost het allemaal al genoeg geld!! De Magnat boxen had mijn vriend al, deze zijn ook al 10 jaar oud. Maar we komen wel weer eens iets tegen wat goed en mooi is.
Zal morgen even boven achter de pc gaan zitten en de foto's erop zetten, op de laptop heb ik het programma niet geinstalleerd van het fototoestel, we hebben de foto's net al even snel gemaakt hihihi