Citaat van: xander32 op augustus 28, 2009, 19:09:22
Op welke wijze kan / dien ik 24p op de Pioneer BDP-320 in(en uit) te schakelen? Of gaat dit automatisch? Ik kan hierover niets vinden in de handleiding.
B.v.d. !
Sander.
Op mijn BDP-51 is dit met de remote en de knop
output resolutionJe kan dan aflezen wat de bron is en wat je wilt dat de speler naar het scherm stuurt.Voor weergave van filmmateriaal. Voor uitsturen van 1080/24p filmmateriaal via de HDMI OUTaansluiting, stelt u de video-uitgangsresolutie in op Auto of Source Direct.
Waarschuwing• 1080/24p signalen kunnen alleen worden uitgestuurd via de HDMI OUT-aansluiting. Ze kunnen niet worden uitgestuurd via de andere video-aansluitingen.
• Wanneer de stand Auto is gekozen, zullen de beelden worden weergegeven met 60 beeldjes/seconde als uw TV niet geschikt is voor 1080/24p signalen.
• Wanneer de stand Source Direct is gekozen, zullen de beelden als zodanig worden weergegeven, ook als uw TV niet geschikt is voor 1080/24p signalen. Als de beelden dan niet juist worden weergegeven, gebruit u OUTPUT RESOLUTION om een videouitgangsresolutie te kiezen waarbij het beeld wel juist wordt
weergegeven.
• 720/24p videosignalen worden weergegeven met 60 beeldjes/seconde, ook als de resolutie is ingesteld op Auto of Source Direct.
Dit staat op blz 22 van de NL handleiding van de BDP-320 ! beter lezen man