serie 2 afwijkend licht ?

Gestart door Nebraska, augustus 09, 2009, 17:07:28

Vorige topic - Volgende topic

Nebraska

Beste mensen,
Ik ben nieuw hier, maar volg oa dit forum al een geruime tijd.
Ik zit met een vraag, waar jullie mij misschien opheldering over kunnen geven.
Heb onlangs de SA S2 gekocht (een geweldige speler) en het viel mij op de de blauwe lamjes aan de zijkant wat donkerder en feller zijn dan die van mijn PM S1. Heb de PM S1 kunnen vergelijken met een andere en die waren identiek (mn dealer had geen andere S2 staan).Zou het kunnen dat Marantz andere LED's gebruikt (andere fabriek ofzo) en zijn er hier mensen die dit ook is opgevallen ?

Marvin

welkom op hét Marantz forum....

gewoon uitzetten die ledjes, todat iemand met een nuttiger antwoord komt....  :roll:
ik heb die ledjes niet, maar er zijn er hier wel een paar met die nieuwe look.

geduld....

Marvin.

HiFi gek

Ik zou het eerlijk gezegt niet weten .

Bij mijn vorige cd speler ( SA11-S1 ) had ik de blauwe leds difinitief uit staan omdat mijn aandacht er teveel naar toe getrokken werd tijdens muziek luisteren .

Natuurlijk moet een ieder voor zich weten of hij/zij de leds laat branden of niet .

Groeten  EDWIN  B

Nebraska

Ben een tijdje weg geweest en lees dat er dus nog niet veel mensen zijn die de nieuwe Marantzen hebben kunnen vergelijken. Heb zelf inmiddels kunnen vaststellen dat de nieuwere modellen een andere kleur blauw hebben. Waarschijnlijk gebruiken ze van het zelfde type LED een andere partij/fabrikant ? Heb dit nog niet kunnen checken bij Marantz zelf.
De speler zelf speelt waanzinnig, dus da's dik in orde.