Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op januari 07, 2010, 15:43:22
AV/MM Combi. Nota bene bij mij in het dorp :roll:. (Nou ja 200 m verderop....)
Sla je slag...

http://link.marktplaats.nl/310040185

Zit er ook een bank bij je in de buurt, dan sla ik eerst daar m'n slag...

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Ik dacht eerst 2250 euro voor de set, maar dat zou al te gek zijn.

Marantz 81


Martin

In een korte tjd zijn er toch al wat PM-11s2 versterkers te koop aangeboden, zoiets doe je toch niet zo snel weer de deur uit?
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Mexicaanse Hond

Citaat van: Martin op januari 08, 2010, 17:28:50
In een korte tjd zijn er toch al wat PM-11s2 versterkers te koop aangeboden, zoiets doe je toch niet zo snel weer de deur uit?
Deze set was nieuw, maar je hebt altijd mensen die het nieuwste van het nieuwste willen en/of een impulsaankoop doen en er dan weer af willen. Ik heb nog geen slechte verhalen gelezen over de PM-11S2.

ll0ll

Interessant. Lucaudio heeft/had 2 Marantz SM17's te koop, een champagne en een zwarte. Zo'n sm17 vind ik wel wat, 750 euro vind ik alleen teveel geld, maar of het nou exceptioneel is?
Heb vandenberg wel een mailtje gestuurd, ben benieuwd welke praktijken lucaudio erop nahoudt.
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

joep

#367
Koop NIETS bij Lucaudio..........  kan me er wel iets bij voorstellen.
Denk dat hij zelf ook koop op plaatsen als Marktplaats en ze later zelf weer voor een dikke prijs te koop zet.
Eigenlijk zijn goed recht of niet soms? Hoewel het kan mensen teleurstellen.


Wel leuk als je op Marktplaats bij de advertentie op 'Bekijk alle advertenties klikt'

Mexicaanse Hond

Tja, bij handelaren weet je dat je meer betaalt dan bij particulieren.

Ben wel benieuwd aan wat voor afspraken hij zich niet houdt.

Vint@ge

PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor

JohnWx

ja die stumperd verkoopt zelf lederen stoeltjes voor een prijs waarbij je bij SEATS en SOFA's nog een LCD erbij krijg

violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: joep op januari 10, 2010, 14:15:28
Koop NIETS bij Lucaudio..........  kan me er wel iets bij voorstellen.
Denk dat hij zelf ook koop op plaatsen als Marktplaats en ze later zelf weer voor een dikke prijs te koop zet.
Eigenlijk zijn goed recht of niet soms? Hoewel het kan mensen teleurstellen.


Wel leuk als je op Marktplaats bij de advertentie op 'Bekijk alle advertenties klikt'


Nee het is openlijk iemand voor oplichter uitmaken
Je hoeft niets te verkopen of te kopen bij hem
Als je akkoord gaat heb je een deal

klaar

ik vind het een sukkel die meubelboer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Vint@ge op januari 10, 2010, 17:52:44
Zwarte CD16 voor de liefhebber ..... 

http://link.marktplaats.nl/311241599

Maar wie zegt dat die interlink passend is voor mij  :|
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 10, 2010, 14:31:27
Tja, bij handelaren weet je dat je meer betaalt dan bij particulieren.

Ben wel benieuwd aan wat voor afspraken hij zich niet houdt.

Heb wel is speakers verkocht aan hem en wel is wat ingeruild
Gewoon redelijk geen hoofdprijs maar je hebt wel gelijk cash of een inruil
Mes snijdt aan 2 kanten
Vaak denken mensen dat iets meer waard is dan ze denken
Hij moet er ook een garantie opgeven btw opslag etc.etc.etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vint@ge

Citaat van: jwx op januari 10, 2010, 19:17:58
ja die stumperd verkoopt zelf lederen stoeltjes voor een prijs waarbij je bij SEATS en SOFA's nog een LCD erbij krijg

violent1
Misschien wel audiofiele stoeltjes, maar als de apparatuur van Luc het nie doet heb je niks aan die stoelen ...
PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor