Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

TurboMarco

Geinig ? pipo is geinig.
Dit is een topper!  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Ja, drie koppen en drie motoren, dolby hx-pro, dolby b en c (s was er toen nog niet)
En dan die prachtig glanzende rozenhouten zijpanelen. Een echte topper   :yes:

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 19, 2010, 17:49:12
Ja, drie koppen en drie motoren, dolby hx-pro, dolby b en c (s was er toen nog niet)
En dan die prachtig glanzende rozenhouten zijpanelen. Een echte topper   :yes:

geen dank voor de research hoor  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ik had het van het net geplukt, maar dat was dus jouw research.  :-o
Moet jij niet eens plaatsnemen in een of andere denktank?  :-D

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Mexicaanse Hond

Citaat van: ll0ll op april 19, 2010, 18:18:06
Een supertopper! :-D
Inderdaad een supertopper die John.  byebye

Marvin

Citaat van: WimPeu op april 19, 2010, 15:20:22
Jij maakt ook veel werk uurtjes in de week.  notworthy

Blij dat het mensen dus ook gewoon opvalt, geen zwaar werk maar het kost me erg veel vrijetijd.... :-o  :-D

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op april 19, 2010, 18:25:00
Blij dat het mensen dus ook gewoon opvalt, geen zwaar werk maar het kost me erg veel vrijetijd.... :-o  :-D
Ja, het is natuurlijk lang zo leuk niet om vanaf het werk op het Marantzforum te opereren... :wink:

Marvin

Dat zijn dingen die gewoon even 'tussendoor' gebeuren, nu heb ik buitendienst en ben ik pas voor de tweede keer even boven in de verkeerstoren. De volgende bodem ligt alweer voor de deur, ik heb zelfs geen tijd gehad om een beetje normaal te eten. tenzij je een pannekoek uit de magnetron een normale maaltijd wordt gevonden natuurlijk....  :-D
ach, nog 3 uurtjes en dan mag ik weer naar huis....  :gaap:

Mexicaanse Hond


Marvin

Zijn er nog andere merken dan?

(net thuis). :-D

Mexicaanse Hond

Heb je de biertap en pretboxen al gekocht?

Marvin

Nee, één of andere Mexican-Dogg was me voor.

Ik dacht zelf aan de Mexicaanse Snoop Dogg....  :mrgreen:

Mexicaanse Hond

Ja, dat Corona - wij Mexicanen noemen het Coronita - is onder ons gezegd en gezwegen niet te zuipen.  :no:
Tijd voor een tap met een lekker Hollandsch pilsje.  :yes: