Welke interlink tussen Marantz SR6001 & Rotel RB 1070 ?

Gestart door xander32, juni 19, 2009, 20:51:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Welke interlink is de mooiste verbinding tussen een Marantz SR6001 en een Rotel RB 1070 en waarom?
De opties zijn:

* Vovox Initio IC-Direct 1,0m
* ViaBlue NF-S1 Stereo of mono versie 50 cm (1 dubbele kabel of 2 losse kabels)
* Kimber Kable Tonik 50cm standaard Kimber connectoren
* QED Reference Audio 0,5m
* vd Hul Integration Hybrid van 80cm

Enne: er zijn vast veeeel meer opties maar ik ga een keuze uit bovenstaande maken  :mrgreen: .


Sander

cheese

Hallo Xander,

Hoe zijn je eerste ervaringen?

gr Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

mars

oi


Ik ben ook altijd van de mooie kabeltjes geweest hoor. En ik vind het altijd nog  leuker en netter dan een dropveter.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar , je moet je amp eens open maken , en dan kijken wat voor draadjes er aan  of naar de uitgangen( terminals) gaan , waar wij dan dure interlinks danwel speakerkabel aan bevestigen :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

De bovenste 2 zijn OEM kabels die liggen in andere delen van de wereld onder een andere naam

De andere 3 hebben een naam en reputatie en een visie over kabels

Zelf zou ik voor HUL alleen al voor de naam en die man zijn verdiensten



Ben zelf een voorstander om alles van 1 merk en type te houden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

#4
Citaat van: cheese op juni 19, 2009, 23:07:22
Hallo Xander,

Hoe zijn je eerste ervaringen?

gr Cheese
Beste Cheese: mijn ervaringen met de Rotel eindbak zijn er nog niet - volgende week zaterdag ga ik deze ophalen. Het ritje vanuit de achterhoek richting Aalsmeer kan ik dan combineren met een luistersessie t.b.v. een nieuwe subwoofer (Ra subs te Nieuw Vennep). Die heeft er dan de nieuwe BK XXLS 400 staan waar ik erg nieuwsgierig naar ben (12'' gesloten, downfire, 400 watt rms, loopt door tot 20 hz, B40xL40xH46).

Zondag de 28e kan ik allicht een eerste indruk geven.

Sander.

xander32

Citaat van: jwx op juni 20, 2009, 10:11:27
De bovenste 2 zijn OEM kabels die liggen in andere delen van de wereld onder een andere naam

De andere 3 hebben een naam en reputatie en een visie over kabels

Zelf zou ik voor HUL alleen al voor de naam en die man zijn verdiensten



Ben zelf een voorstander om alles van 1 merk en type te houden
Thx voor de reply - mijn voorkeur gaat ook uit naar de VdH. Ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met betreffende merk. De Viablue heeft echter ook mijn interesse.


Sander

JohnWx

Citaat van: xander32 op juni 20, 2009, 10:29:03
Thx voor de reply - mijn voorkeur gaat ook uit naar de VdH. Ik heb zelf alleen maar positieve ervaringen met betreffende merk. De Viablue heeft echter ook mijn interesse.


Sander


Via Bleu is weer een kabel waar een merk op geplakt is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: jwx op juni 20, 2009, 10:57:08

Via Bleu is weer een kabel waar een merk op geplakt is
Klopt, net als bijvoorbeeld Canare - en met mijn Canare speakerkabels ben ik zeer content.


Sander.

JohnWx

Nou das mooi Sander pompom

Maar Canare is wel een grote club en niet zoals VIA Blauw laten we zeggen alleen een postadres
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dennis E36

Kijk anders eens naar W&M audio. Die hebben ook leuke kabels, zeker voor het geld!!!
LS-kabel, Interlinks, HDMI, netkabels etc. Er zijn ook veel positieve berichten over te lezen op
diverse fora.

Zie http://www.av123.nl/bekabeling/
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

xander32

Thx voor het meedenken, keuze is gemaakt: vd Hul Integration Hybrid.

Sander.

JohnWx

Mooie keus Sander

Stimuleer de markt maar hier ivm de crisis :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

#12
Citaat van: jwx op juni 20, 2009, 19:20:33
Mooie keus Sander

Stimuleer de markt maar hier ivm de crisis :angel:
Wat dat laatste betreft verdien ik ondertussen wel een standbeeld  :-D. Wie draagt mij voor ...

Sander.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: jwx op juni 21, 2009, 00:23:45
We zijn al aan het kleien

Ik zie het eindresultaat graag tegemoet  hello.


Sander.