is dit een upgrade?

Gestart door maurantz, juni 12, 2009, 21:45:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

maurantz

Beste Marantz liefhebbers,mijn vraag is het volgende:ik heb zelf een set uit de Music Link serie(sc22,2x ma22)
maar zit na te denken om een nw. PM 11 S1 te kopen,maar is dit wel een verbetering t.a.v. van mijn eigen set?
en weet iemand nog ergens een goedkope PM 11 S1 te staan(nieuw)bij de Correct kost hij €1999

HiFi gek

Ik denk dat de PM11-S1 beter zal zijn , maar ik weet het niet uit ervaring .



Groeten  EDWIN  B

maurantz

prijstechnisch was de Music Link set  fl.9000 gulden ong.€4100 dus ietsje duurder maar dit was 13 jr.geleden

JohnWx

Nieuw is niet altijd beter maar dat is persoonlijk
Persoonlijk ging ik voor jouw bestaande set en niet voor de geintergreerde versterker


Lekker advies dus  violent1


John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Bij Stassen zelfs 1995 €
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

maurantz

Citaat van: jwx op juni 13, 2009, 12:08:50
Bij Stassen zelfs 1995 €
:-D scheelt €4 :-D
woon vlak bij Rotterdam,dus Correct is iets dichter bij

JohnWx

Fietsen ?

o nee de Mc drive is zeker 15 € heen en weer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

maurantz

Citaat van: jwx op juni 13, 2009, 12:34:03
Fietsen ?

o nee de Mc drive is zeker 15 € heen en weer
fietsen,dat ding(PM 11S1)weegt 26 Kg. :evil:

JohnWx

Citaat van: maurantz op juni 13, 2009, 12:37:46
fietsen,dat ding(PM 11S1)weegt 26 Kg. :evil:

loop je geen kranten
kan zo in de fietstas


ps:als je musiclink voor weinig gaat kom ik het op de fiets op halen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject