Half rijtje verticale pixels geeft andere kleur

Gestart door Vlearmoes, mei 28, 2009, 20:18:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

Half rijtje verticale pixels geeft andere kleur(blauw/groen) precies in het midden van mijn plasma.... :cry:

Wat kan er aan de hand zijn ??   en is het te repareren??
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

dat kan slecht contact zijn van de flatcable onder/boven op je scherm is een kwestie van aandrukken hopelijk.

Vlearmoes

Citaat van: BernHardN op mei 28, 2009, 21:25:54
dat kan slecht contact zijn van de flatcable onder/boven op je scherm is een kwestie van aandrukken hopelijk.

Kan die oplossing zo makkelijk zijn??  :|    door panasonic ?   of zelf gaan proberen?

zal ff een fotootje toevoegen die ik van het net heb geplukt    mijn streep loopt van onderen tot aan midden
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

Die flatcable   is dat niet bij LCD`s   en niet bij plasma`s ?  :|
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

HAL9000

Dit gebeurd vaak bij de mindere LCD schermen.
Het is storing bij het scherm zelf(meestal)

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

bramdg

Citaat van: HAL9000 op mei 28, 2009, 23:27:43
Dit gebeurd vaak bij de mindere LCD schermen.
Het is storing bij het scherm zelf(meestal)



klopt ...heb ook nog steeds een mooie roze lijn in men 17" scherm zitten van men HP ZD8319 laptop, dacht ook dat het aan de flatkabel zat aan de scharnier maar na controle het verdikt .....helaas zit er ergens een storing in het scherm  :|
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

HAL9000

acer  :gaap:

Die heeft een hele serie laptops met groene schermen.
Laat je het repareren door acer zelf, heb je binnen X aantal tijd weer groene lijnen  nopompom
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

bramdg

#8
Citaat van: HAL9000 op mei 29, 2009, 00:33:06
acer  :gaap:

Die heeft een hele serie laptops met groene schermen.
Laat je het repareren door acer zelf, heb je binnen X aantal tijd weer groene lijnen  nopompom

ja bij HP is de zd8000 serie is er blijkbaar ook voor gekend

http://hpverticalline.com/

nopompom

gelukkig hier nog maar 1 lijntje
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

WimPeu

Citaat van: Vlearmoes op mei 28, 2009, 21:31:28
Kan die oplossing zo makkelijk zijn??  :|    door panasonic ?   of zelf gaan proberen?

zal ff een fotootje toevoegen die ik van het net heb geplukt    mijn streep loopt van onderen tot aan midden


Er zit toch nog garantie op.. Heeft Panasonic ook service aan huis?

Ik zou er zelf niet aan beginnen, als het niet lukt en ze zien later dat je er zelf mee bezig bent geweest loop je ook nog kans dat de garantie vervalt.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HAL9000

Citaat van: bramdg op mei 29, 2009, 00:49:27
ja bij HP is de zd8000 serie is er blijkbaar ook voor gekend

http://hpverticalline.com/

nopompom

gelukkig hier nog maar 1 lijntje


Gewoon panasonic bellen en zij mogen het probleem oplossen.

Iedereen houd HP altijd zo hoog, maar hp is marktleider in computers en laptops wereldwijd.

hoge bomen vangen veel wind (gezegde)
Nu het economisch iet goed gaat en verkoop aanzienlijk daalt krijg Hp als geen ander de zwaarste klappen. Het merk produceerd Nu voor de goedkoopste aanbieder. Dit doen ze al denk ik 3 a 4 jaar.
In principe Koop je dezelfde kwaliteit als dat van acer.

een merk dat erg netjes is mijn zijn aparatuur voor computers is:
sony
msi
asus
apple
zaklijk(toshiba)
zakelijk(fujitsu) lifebook


tuurlijk is hp goed, maar dan betaal je ook een astronomisch bedrag ervoor.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

iNFiN1TY

Precies, Panasonic bellen en hun het laten oplossen, zelf weinig tot niet aan ''klooien''  pompom
Certified Vintage Marantzofiel

Vlearmoes

Dank jongens voor de tips

Ik heb al een telf gepleegt met Panasonic ....zij hebben me naar TVA service verwezen voor verdere afhandeling

TVA verzorgd ook de aanvraag coulance  maar kan nu nog niet zeggen of dat ook komt  :|
Het panel moet idd worden vervangen  :-(  ze weten nu nog niet de precieze kosten daarvan...hopelijk morgen
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

#13
Het panel wordt door panasonic bij een 50inch nooit gerepareerd of vervangen
de tv word binnen garantie gewoon omgeruild

Mijn tv valt al buiten de garantie  :| en moet hem dan ook inleveren (as maandag) zodat TVA foto`s kan maken en gegevens van de tv kan doorsturen naar panasonic

Er zal mij dan een aanbod gedaan worden naar een vervangend toestel met bijbetaling !

Ik ben benieuwd welk toestel en hoeveel erbij moet  :|
Hopelijk een TX50G10 en niet teveel geld erbij  :roll:

Dus volgende week komen ze mijn toestel halen   en dan hopelijk snel bericht terug hoe en wat.
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4