CD5003 prijzen

Gestart door alibabba, mei 28, 2009, 10:31:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

alibabba

Ik wil graag een cd5003 kopen, maar wel voor de best mogelijke prijs...

Correct had hem voor 239 staan, maar alleen nog zwart en ik moet zilver hebben zodat hij bij mijn versterker past!

In Amsterdam bij RAF en Mediamarkt en Polelektro voor 299, maar dat moet toch goedkoper kunnen? Zoek een zaak in de omgeving Haarlem/Amsterdam /iets verder als het echt goedkoop is! Weet iemand iets?

alibabba

Hij is vandaag nog in de aanbieding gegaan bij RAF ( het kan snel gaan :wink:) waar ik hem zojuist voor 239 euro heb besteld!

Dus tevens een tip voor iedereen die dit leest, voor 239 euro @ RAF een hele mooie speler voor dat geld denk ik.

JohnWx

Ik zou voor 239 euro een mooie 2de hands zoeken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Dennis E36

Ik neem aan dat de topicstarter een versterker heeft uit de 7003 serie......dan wordt het denk ik nog moeilijk
om bijv. een sa7003 te vinden voor €239,--
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op mei 29, 2009, 13:30:58
Ik neem aan dat de topicstarter een versterker heeft uit de 7003 serie......dan wordt het denk ik nog moeilijk
om bijv. een sa7003 te vinden voor €239,--


Hoeft toch niet bijpassend te zijn ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

alibabba

Ik wil het liefst wel een bijpassende speler, vind een matchend uiterlijk wel mooi.

Ik weet dat er voor minder geld 2e hands spelers te krijgen zijn die beter presteren, maar het oog wil ook wat :wink:

Dennis E36

Citaat van: jwx op mei 29, 2009, 17:01:32
Hoeft toch niet bijpassend te zijn ?

Dat geeft hij wel aan in zijn startpost....
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op mei 29, 2009, 17:39:31
Dat geeft hij wel aan in zijn startpost....

Sorry  violent1 dan word het heel lastig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject