Citaat van: crested budgie op juli 19, 2009, 22:17:31
Hoi Hall9000,
ik heb eindelijk mijn ST-8 ontvangen. maar vermoed dat er een paar probleempje zijn. ik vergelijk deze met mijn
model 2110. daar is de scoop toch iets fijner en "gecontroleerder". ik heb reeds aan de achterkant trachte bij te regelen, maar tevergeefs. Ook mijn LOCK toest geeft een regelmatige onderbreking. Wat zou dit kunnen zijn?
Ook heb ik problemen met mijn SC-8. als ik die vergelijk met mijn 3250B voorversterker, klint de SC-8 onzuiverder.
is dit normaal? ik denk het niet. wat kan hier aan gedaan worden? de SC-8 heeft trouwens ook nog geen CD uitgang. welk kanaal is dan het best om een CD speler op aan te sluiten?
ik hoop dat jij me wat meer uitleg kunt geven.
groeten Crested budgie
Ik schat dat de ST8 een elko revisie nodig heeft, tevens is het een goed idee om de N Fets te vervangen voor de scope. Deze tref is vaak defect of uit balans aan. Ik heb al meerdere 2110 en 4400's gehad
Ook de 2600 en de 2500 die hebben dezelfde scope en tuner sectie.
De 2600 was de scope niet functionerend.
Ik heb zelf de 1300Dc in mijn bezit. Deze functioneert nauwelijks goed.
De sc8 heeft een totale elko revisie nodig, en ik vervang ook de 9mm transistoren.
Ik zag bij audiofreaks dat er een 3650 is ''geserviced'' echter de 9mm transistoren waren onaangeraakt.
Dat exemplaar is gedoemd tot defect.
Ik ga binnenkort mijn 1300Dc weer onderhanden nemen. deze heeft ongeveer dezelfde voorversterker.