Set van Edwinvh

Gestart door edwinvh, april 12, 2009, 00:25:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

edwinvh

Citaat van: xander32 op mei 10, 2009, 16:12:22
Tof: hoezo gastvrij notworthy. Of is de koffie bij IEAR zo beroerd  :lol:?

Maar ik ga samen met m`n vriendin, maken er een 'dagje uit' van(is ook +/- 180 km). Vriendin gaat de WAF bepalen.


Sander.

p.s. Edwin: excuses voor het vervuilen van jouw topic.



Ik heb mijn vrouw ook de WAF laten bepalen. (Of is dit nou WOEF)  :-D :-D :-D :-D












Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Mijn vriendin zou zeer graag een jonge WAF, WOEF of BLAF willen maar met zo daadelijk die dure speakers in de huiskamer komt die er mooi niet in. (punt)

:-D

Een paar goudvissen in een kom is het overwegen waard maar die komt onder geen beding op de sub te staan!

Sander.

Stadium III

Waar ken ik het allemaal van  :-P :-P

Moet zeggen dat er hier op de sub een fotolijst en een philips ambi light lamp staat

Verder valt het wel mee met de hond hij heeft de speakers nog niet aangeraakt
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

een hond zou ik me niet zo druk om maken, tenzij je een Sint Bernard neemt ofzo.
die duwd een zeecontainer nog om... :-D

katten, die gebruiken het als krabpaal ed...

WimPeu

Citaat van: xander32 op mei 12, 2009, 12:59:41
Mijn vriendin zou zeer graag een jonge WAF, WOEF of BLAF willen maar met zo daadelijk die dure speakers in de huiskamer komt die er mooi niet in. (punt)

:-D

Een paar goudvissen in een kom is het overwegen waard maar die komt onder geen beding op de sub te staan!

Sander.

Nou zeg wat een dictator ben jij zeg. :evil:

Ik heb hier 2 grote herders rond lopen van ongeveer 50kg per stuk. Ze komen niet in de buurt van de speakers. Buiten rennen binnen slapen. Nooit geen krasje oid van gehad.

Gun haar (en jezelf) dat maar, geloof me krijg je geen spijt van. hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: edwinvh op mei 11, 2009, 20:40:30
Ik heb mijn vrouw ook de WAF laten bepalen. (Of is dit nou WOEF)  :-D :-D :-D :-D


Super gave hond Edwin. Heb ik ook gehad. Zal wel even een plaatje opzoeken.
Hebbes!!

Ik heb altijd herders gehad en bijna altijd ras honden. Ik heb nu 2 bastaard herders uit het asiel. We wilden vanwege de aandacht die de twee kleine kinderen nu eisen, geen puppies hebben want dat kost ook erg veel tijd. De volgende wordt wel weer een herder pup. Prachtig gewoon.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

edwinvh

#67
Die heeft er een mooie kop op staan !

Een pup vergt inderdaad veel aandacht.
We hebben voor de pup nog een herder gehad van iets meer als een jaar.
Maar die was zo jaloers dat de ouwe niet bij mijn voeten mocht liggen.
Na een week had die ouwe zoiets van bekijk het maar.
En toen kwamen er alleen maar vechtpartijen.
Vandaar dat we besloten hebben om maar weer een pup te nemen.
En dat zijn nu 2 dikke maten.
Met de ouwe hebben we ook in de sport gezeten en shows.
Maar daar ben ik mee gestopt omdat we bijna iedere avond aan het trainen waren.

Hieronder nog een link van onze oude site waar de ouwe opstaat.
De pup die op de site staat is er helaas niet meer.
Links klikken op: onze duitseherders.
http://members.tele2.nl/japansekoi/

xander32

CiteerNou zeg wat een dictator ben jij zeg.

Ik heb hier 2 grote herders rond lopen van ongeveer 50kg per stuk. Ze komen niet in de buurt van de speakers. Buiten rennen binnen slapen. Nooit geen krasje oid van gehad.

Gun haar (en jezelf) dat maar, geloof me krijg je geen spijt van.

Ach, als je 'beestjes' in huis haalt moet je er ook voor kunnen zorgen.
Wij zijn beiden volop aan `t werk. Daarmee doe je beesten, zekers honden, tekort.

Enne: dictator, ik?

WimPeu

Citaat van: xander32 op mei 12, 2009, 22:10:06


Ach, als je 'beestjes' in huis haalt moet je er ook voor kunnen zorgen.
Wij zijn beiden volop aan `t werk. Daarmee doe je beesten, zekers honden, tekort.

Enne: dictator, ik?


Deze argumenten voerde je eerder niet op, vandaar mijn opmerking! :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

#70
CiteerDeze argumenten voerde je eerder niet op, vandaar mijn opmerking!
Klopt, onvolledige info. P.s.: ik schreef en las dit alles ook met een knipoog hoor  :lol:.

Ik heb geen hekel aan honden, tegendeel juist. Maar ik ben van mening als je dieren in huis haalt dien je er ook goed voor te (kunnen) zorgen. Voor honden betekent dat meerdere keren per dag uitlaten en niet dag in dag uit alleen in huis laten zonder 'gezelschap'. Dat kunnen wij nu vaak niet waarmaken.

Op tijden dat ik nu alleen thuis ben praat ik maar tegen onze planten, schijnt ook positief door te werken op diens groei en bloei volgens sommige geleerden ;-) .

Sander.

WimPeu

#71
Citaat van: xander32 op mei 13, 2009, 08:42:08

Klopt, onvolledige info. P.s.: ik schreef en las dit alles ook met een knipoog hoor  :lol:.

Ik heb geen hekel aan honden, tegendeel juist. Maar ik ben van mening als je dieren in huis haalt dien je er ook goed voor te (kunnen) zorgen. Voor honden betekent dat meerdere keren per dag uitlaten en niet dag in dag uit alleen in huis laten zonder 'gezelschap'. Dat kunnen wij nu vaak niet waarmaken.

Op tijden dat ik nu alleen thuis ben praat ik maar tegen onze planten, schijnt ook positief door te werken op diens groei en bloei volgens sommige geleerden ;-) .

Sander.

Volledig mee eens. Ik zie maar al te vaak (vooral in mijn flat periode) mesen met een hond die 2 keer per dag 100 meter lopen voor de behoefte verder niks.
Ik heb de hele provincie drenthe wel al af gesjouwd met mijn hond(en). Tegenwoordig minder, maar de honden hebben nu een erf van 5000m om te spelen. De grootste van de twee kijkt mij altijd een beetje aan van: Ben je gek ofzo ik ga echt niet een eind lopen hoor, en sneakt dan snel het huis in. :angel:

Oh ja, wel een beetje offtopic dit honden gepraat.. nonono
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

edwinvh

Ik zal weer eens iets aan gaan vullen.
De kabelboxen heb ik genomen omdat ik gestopt men met de schotel hobby.
En heb weer een Ziggo abbo alles in 1 genomen

Samsung DCB-B270R (SD-Tuner) voor de Zolder
Samsung DCB-H380 (HD-Tuner) voor de Slaapkamer
Humax IRHD-5000 (HD-Tuner) voor de huiskamer

edwinvh

#73
En ook de HT is weer uitgebreid.

Squeezebox classic
Cambridge Dacmagic
Antimode 8033 (is nog niet binnen)
sub BK Monolith zwart (is nog niet binnen)

En een zooitje van den Hul interlinks

Ook nog een aantal 1,5 TB HD's erbij genomen voor de Bluray's op te slaan.

Stadium III

Kijk weer een BK liefhebber erbij

Gefeliciteerd met de nieuwe aankopen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4