Beeld van Avatart is idd ongelooflijk.
Het verhaal is idd een zeer typisch en zeer oud concept en er zijn toch een paar scene's die zo cliche zijn dat het echt grappig is om zien.
Niettemin het een Stevige film is met een prachtbeeld waar duidelijk de nodige centen ingestoken is.
Zo een wereldje waar je zelf niet graag terug uitgerukt word en beetje teleurgesteld is dat de film gedaan is
Maar iets appart van vraag omdat ik nu zelf nog noob ben in het wereldje van de blu ray.
Je hebt je aspect ratio op het doosje staan van 1.85:1 en weergeven op Widescreen 16:9
Mij viel het dus op dat de film dus op 16:9 werd weergeven en soms de indruk had dat er zijkanten waren afgekapt van het beeld. (wat bij film dacht ik meestal 21:9 was
Heeft die aspect ratio daar mee te maken? En zo ja, hoe moet ik het getal interpreteren?
Want bij DVD fims kreeg je meestal beelden waar boven en onder zwarte balken waren en bij de blu ray's tot nu niet.
Heb ik het fout voor of is er idd een stukje ingesneden van het oorspronkelijk formaat? En waarom dan eigenlijk?
PS: Band of Brothers staat bij ons in de mediamarket al goedkoper dan de DVD set aan 41€ nu... Vind ik ook strange eigenlijk...