Het was een eneverende dag vandaag zullen we maar zeggen
Ben vanochtend terug gegaan naar hobo en het probleem voorgelegd e.e.a doorgesproken met de man hij wilde me wel tegemoet komen of de sub terug nemen omruilen voor een Rel T1 high met input of zuil luidsprekers of d.m.v een convertor de speaker uitgangen benutten die er dan een rca uitgang van maakt naar de sub 250 dit zag ik ook niet zitten i.v.m kwaliteits verlies ,de Rel subwoofer zag ik sowieso niet zitten omdat ik specifiek een Dynaudio sub wilden hebben i.v.m met de klank ,toen ben ik gaan luisteren naar zuil luidsprekers eerst de dynaudio excite x32 en vergleken met audience 52 maar weinig verschil beetje meer diepgang
daarna naar de andere luister ruimte dynaudio excite x36 en Focus 220 II beluisterd ,had ook men eigen cd,s meegnomen en ruim een uur zitten luisteren en geswicht tussen de speakers was voor mij al snel duidelijk dat ik die Focus 220 II er met kop en schouders bovenuit vondt steken zeer audiofiele speaker maar toen prijskaartje van 1550 per stuk
en groot vermoeden dat men versterker het niet aan kan en klinken niet beter als men dynaudio monitoren die ik nu heb
toen ben ik weer naar huis gegaan en goed over het geheel nagedacht van moet ik nou doen
Na heel lang wikken en wegen denken en nog eens denken ben ik terug gegaan naar hobo en heb ik een
Marantz PM15S1 Gekocht
Deze heeft wel een Pre Out
Eerste een indrukken zijn zeeeeeeer goed wat een verschil klinkt zo mooi
morgen de interlinks maken en de Sub 250 aanlsuiten
Foto,s volgen