Hallo
mijn set bestaat uit
Versterker :
Marantz PM7001 Tuner :
Marantz ST6001 CD speler :
Marantz SA7001 KI DVD speler :
Marantz DV4001 Luidsprekers :
DLS R55 De PM7001 heb ik sinds gisteren ,en het klinkt echt heel erg muziekaal en stabiel zo
men installatie heeft nogal wat veranderingen ondergaan de laatse 1,5 jaar ,zal het even opsommen
had eerst Magnat zuilen met 5.1 yamaha versterker en dvd speler ,toen heb ik Klipsch F2 zuilen gekocht net daarna ging men dvd speler kapot en heb ik een Harman kardon DV31 gekocht ,na tijdje was ik de Klipsch F2 zuilen beu ,dus heb ik de KEF Q5 zuilen gekocht kort daarna een Maranzt SR4021 stereo tuner/versterker ,tijdje zo gehad en klonk best goed nog een betere interlink ertussen VD HULL The Name , toen wou ik weer home Cinema ,dus SR4021 HK DV31 en interlink verkocht , SR5002 DV4001 gekocht met center en sourround speakers ff daarna CD5001 gekocht ,echt een super geluid met films en muziek dvd,s
alleen als ik muziek ging luisteren
en ben toch meer een audiofiel , dus heb ik nu weer een PM7001 gekocht
en gaan de SR5002 en sourround,s/center eruit en moet er nog een tuner bijkomen
wat ik nog zou willen verbeteren is een betere interlink ,vergulde cinch pluggen ,andere speaker kabels en filters upgraden van de KEF Q5
heb nu een goede 2,5 mm koper speaker kabel en redelijke interlink van 20 euro
inmiddels heb ik nieuwe luidsprekers en cd speler en kabels Foto,s staan op pagina 6/7
Groeten Arjan