Er komt soms iets op m'n pad en dat schaf ik dan aan, laatste upgrade was een extra 15" subwoofer.
Maar dat is dan ook een echt logische en direct waarneembare aanschaf. Wilde altijd al een dikke en dezelfde sub links en rechts op de mains. Verder staat hier al een aantal jaar hetzelfde, ik ben genezen.
Antwoord op de vraag; ik denk dat we allemaal muziek liefhebbers zijn maar dat een groot deel onbewust meer naar de apparatuur luistert en daar continue verbetering in zoekt dan dat men werkelijk nog gewoon van muziek kan genieten. Of films, zo je wilt.
Daar waar de installatie eigenlijk alleen maar een middel is om muziek/films af te spelen, is het een doel geworden.
Dat geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar wie de schoen past trekke hem aan...
Er is verder ook niets mis mee natuurlijk, maar ik ben blij daar niet meer mee bezig te zijn.
Keerzijde is dat als ik daar voorheen niet mee bezig was geweest, ik nu niet zo'n brute installatie zou hebben staan. Ik doe het niet weg, maar ik denk wel dat ik nu met minder ook tevreden zou kunnen zijn!