Betreft jou versterker zou ik het verschil niet weten tegenover een pm7001ki heb de manual opgezicht van jou versterker en daarin staat dat je niet lager als 8 ohm speakers mag aansluiten, nou is dat wel een gemiddelde impedantie die de fabrikant opgeeft ,die focus zijn 4 ohm en wat ik wel eens gevonden heb is dat ze niet lager dippen als 3,2 ohm dus opzich zou het wel moeten kunnen er zijn ook 8 ohm speakers die naar 2 ohm dippen
Met de pm7001ki
KLIKKERDEKLIK gaat het uitstekend en als je niet beter hebt gehad eigenlijk weinig te klagen klinkt gewoon erg goed ,toen ik de PM15S1 en SA11S1 nog had
zat daar toch wel een aardig verschil in en eigenlijk wel minimaal nodig hebt om ze tot leven te laten komen dan hoor je pas echt de dynamiek kracht en stereobeeld klank die ze tengehooren kunnen brengen , in princiepe zijn het geen moeilijke speakers voor de versterker maar hoe betere apparatuur/meer vermogen hoe meer ze tot hun recht komen
Zal ook wel bij dromen blijven
dat zijn prijklasses wat voor enkele is weggelegd ,zal wel een mooi 11 setje worden in de toekomst ik ga geen 20 jaar oude accuphase apparatuur kopen voor de hoofdprijs