@Arjan, succes met de verkoop. Ik weet maar altegoed hoe het is om tew moeten budgeteren.
Al bijna mijn hele leven moet ik rond komen van een minimum uitkering. Als een redelijke betaalde baan hebt moet je al de tering naar de nering zetten, zoals in jouw geval. Van een Wajong rond moeten komen is een ander verhaal, en toch... Maargoed, ik dan ook maar 1 hobby, maar heel veel, te veel tijd. Chronisch ziek én gehandicapt zonder noemenswaardige talenten. Gelukkig ben ik niet de enige op dit forum in deze situatie.
Heb af en toe de indruk dat ik letterlijk soms de meeste blije mens op aarde ben en dat niets met mijn aandoening te maken heeft. Blij, écht blij. Lachen om de diepste ellende en de grootste tegenslagen/-vallers. Waarom dat zo is weet ik niet, maar het schijnt te maken te hebben met intelligentie. The more you see(through), the less you bother (about). En dit is geen sprookje maar de realiteit van alledag. Ik kom van ver en het lijkt wel of zich nu uitbetaald. Dat het dus niet voor niets is geweest. Mijn motta waren al heel vroeg, "Madcap rides again" en "The golden glance of madness". Ze kwamen "zomaar" in mij op zonder dat ik begreep wat de betekenis was. Pas nu zie en leer ik begrijpen dat het in het leven maar om 1 ding draait: To be or not to be, and that we all already are...
Groetjes, Cor.