Citaat van: Marantz 81 op juni 09, 2012, 21:21:02
Ja dat is niet verkeerd maar na een paar dagen luisteren en meer verschillende muziek luisteren heb ik toch weer hetzelfde als ik eerder heb ervaren hele mooie kabel die veel detail geeft ,maar als nadeel dat die het geluid kleurt , denet heb ik weer de gewone 4mm koper ertussen gedaan
Misschien heeft het met de afkap Frequentie te maken dat die zo hoog ligt 1600 hz , meestal ligt die rond de 2000 hz ,dat is wat ik erover gelezen heb in ieder geval in reviews
Ze klinken gewoon echt heel goed die Focus 220 maar zijn soms iets te terughoudend
Ja OFC 4mm² is wel het meer dan genoeg
...... "direct en zonder meer"
.... ook tijdje mee gespeeld en super tevreden..... VDH kleurt soms iets te veel naar men zin en soms te warm (persoonlijk gedacht)
Men huidige Ah! is ook gewoon OFC double single maar dan getorst en bla bla bla ....
Hoor eigenlijk weinig verschil juist miss klinkt raar maar iets sneller iets righter in the face
Maarja ben dan ook een beetje een "believer" hé.
Heb wel het gevoel dat een interlink meer doet dan een luidsprekerkabel (ook persoonlijk).
Maar als het maar klinkt hé .... en dat doet het meer dan hé ..... die kleine ingreepjes (soms wel duur) doen ons weer dromen en jumpen van geluk als we iets meer detail horen
ENJOY !