Vandaag op luisterbezoek geweest bij Marantz 81.
Omdat ik mijn tomtom-advies negeerde arriveerde ik 20 min later.....
Arjan maakte de deur open met een big smile, en bij binnenkomst zag ik Leo al op de bank zitten.
Zijn SET zag er erg indrukwekkend uit, met zijn twee Dynaudio`s.
Maar eerst een bakje koffie.
Wat mij gelijk opviel was dat het geluid goed in balans is, met een laag volume.
Laag, midden en hoog was goed hoorbaar.
"Wouw" die Dynaudio`s gaan echt ZEER laag.
Ik wilde vandaag ook een vergelijk maken met mijn UD7006 en zijn SA-11, dus had ik mijn UD meegenomen.
Mijn eerste indruk van mijn UD was niet slecht, maar toen Arjan de CD liet horen op zijn SA-11, ging er een wereld open.
Laag was nu veel meer aanwezig, en het complete geluid was nu veel dynamischer.
We hebben het maar bij een lied gehouden, en verder alles beluisterd via zijn speler.
Leo had ook een test CD meegenomen van Mutrox. En hebben wat testen gedaan, om te kijken hoe goed of slecht ons gehoor nu was.
En Arjan gehoor was een stuk beter dan van Leo en mij (leeftijd
).
We hebben verder de Cd's Biuss, Nils Lofgren, Emma Shapplin, Trijntje, The Dali CD,
George Michael, Secret Garden en Michael Jackson beluistert.
Om de beurt wisselde Leo en ik van stoel, om in het midden te zitten van zijn SET.
Deze dag was ook extra speciaal, omdat ik zit te denken aan een upgrade in mijn eigen huidige SET.
Heb zelf de KEFQ90 en denk dat ik deze in de toekomst een keer ga vervangen, en de Dynaudio`s van Arjan zijn hier een goede kandidaat.
Was hier ook erg van onder de indruk.
Ook ben ik van plan om een CD speler te gaan kopen, naast mij UD.
Arjan het was vandaag weer erg gezellig en heb zeer genoten.
Bedankt voor je gastvrijheid, drankjes en broodjes.
Groet,William