Ja kan niet wachten om hem op te halen
Nog genoeg te doen
-Kickpanelen maken voor mid woofers in de deuren , geschuinde achterkant voor beter FLOW dit heeft met name invloed op de prestatie,s en SQ ( sound quality )
-Deurpaneel aanpassen omdat ze verder naar buiten komen
-Alle kabels aanleggen ,voeding en remote aan 1 kant / andere zijde auto RCA en speaker kabels
-Deuren voorzien van Bitumen ( kofferbak ook nog indien nodig ) ,en overige stangen enzv voorzien van compri band om het trillings vrij te maken ,irritant en van invloed op de SQ ,resonantie,s wil je niet
- Waarschijnlijk ga ik ook nog met Polyester werken om de tweeters te richten ,maar hier twijfel in nog over omdat er in de toekomst misschien nog een DLS Composet voor in de plaats komt
KLIK of
KLIK -Sub kist bouwen ,netjes afwerken en voorzien van demping op alle wanden
-Versterker /power cap monteren
-Hierna alles afstellen ,met name de sub eigenlijk juiste afkap frequentie ongv 60 hz en subsonic filter aan wordt onder 25 hz niet naar de woofer gestuurd , daarna de fase verstelling 0 tot 180 graden juist krijgen i.c.m afkap frequentie en volume amp , volume is dan nog bij te regelen indien nodig vanaf de radio , gaat veel tijd inzitten
Vindt ik ook echt leuk om te doen
Het is deze power cap geworden ,met display zodat je het voltage kunt zien
er zit nu ook maar een 45 AH standaard Accu in men auto waarschijnlijk zal deze ook moeten worden ge upgrade
naar 70 AH ,de power cap kun je gebruiken tot ongv 1 KW versterker en ik zit op 340 wat bij 4 ohm ,dus genoeg reserve voor de snel geleverde Amperage,s die een sub vraagt