Het was een gezzelige dag met Joost en Wim
We hebben eerst geluisterd en zitten praten hierna interlink vergelijk gedaan , joost had een vdh the waterfall bij zich en een ? ,wim een siltech ,allemaal mooie kabels met een duidelijke winst ten opzichte van de vdh the name die ik zelf heb ,wat mij betreft kwam de vdh the waterfall hybrid er het beste uit ,wat een verschil
zo ook de siltech een mooie kabel ,ze liggen hier allebei nog zodat ik op men gemak kan luisteren en een beslissing kan maken welke ik overneem , we hebben ook nog naar wim zijn Ushers geluisterd en ik moet zeggen dat viel niet tegen klinken gewoon erg lekker zijn echt goede monitoren voor het geld
de manier waarop de manier de muziek wordt weergegeven beviel mij wel tweeter had wat meer bite als de dynaudio ,alleen miste ik wel de details in de muziek deze waren minder goed hoorbaar en stereo beeld bleef iets meer bij de speakers hangen
Joost ging aan het eind van de middag weer weg ,wim is hier nog wat langer gebleven na een paar biertjes nog een beetje planet earth en we een patatje hebben gegeten ging hij ook weer naar huis vanwege verplichtingen morgen