Ik zou als ik nu een stereo set vanaf de grond ging opbouwen niet meer een kapitaal steken in een CD speler. Mooi moment om je eens in streaming te gaan verdiepen. Ik ben bij je geweest en je hebt eigenlijk maar een handje vol CD's. Als je gaat streamen wil ik mijn HD wel een keer meenemen kun je daar vanaf pakken wat je wilt. Verdubbel je (minimaal) in 1 keer je collectie...for free
. Voor het geld van een SA15 heb je ook mooie en erg goed klinkende streamers. BV de Cambridge Stream Magic 6. Voor nog geen €1000,- heb je een prachtige all in one streamer dac. Volgens testen een streamer die zeker kwa klank met een SA15/11 kan concureren. Maar zo zijn er meer in die prijsklasse. Daar kun je dan je UD digitaal op aansluiten en je hebt gelijk een CD speler in die zelfde klasse. Koop je er eerst een mooie klassieke Marantz versterker bij (PM 80 oid) en je bent voor weinig klaar. Veel meer muziek, gemak van streamen, met de UD op hoog niveau je CD draaien (ga je dan niet veel meer doen maar ala
)...weet zeker dat je daar mee veel meer audio plezier aan gaat beleven dan alleen een CD speler...voor veel minder geld ook nog eens.