Ze zijn nu verankerd met kettingen aan de muur
kettingen liggen op houten blokjes voor de beste sound
N.a.v opmerkingen van diverse mensen met name het bericht van vanzomering ,begon het weer een beetje te dagen waar het aanmezelf nou eigenlijk omgaat want met een muziek dvd heb je met die dls de stage die gewenst is,en heb ik eens voor gaan zitten en een paar cd,s in de SA11 gedaan met de Dls die ik goed ken en mooie muziek vindt veel informatie met instrumenten en achtergrondzangers inzit toen dacht ik van
watskebeurt
alle informatie in de opname,s verdwenen hoe iemand zingt waar de zanger en instrumenten zich bevinden hoe instrumenten klinken en bespeeld worden achtergrond informatie was er bijna niet meer
en dacht ik
wil heel snel men Dynaudio,s terug
met die mooie drivers die alles laten horen zoals het is
, die DLS zijn echt wel goede speakers voor het geld en niks mis mee klinkt gewoon mooi en goed maar die Dynaudio,s zijn zo super goed , eigenlijk ben ik een beetje verziekt erdoor
Ik heb ze gezien Leo, staan 3 paar op marktplaats nu 2 x Cherry 1 x zwart ,bij stassen nieuw 1000 per stuk nu
die 1.8 mkII heb ik gezien maar vindt zwart niet mooi en had ook een gok geweest ,als ik vloerstaanders neem wil ik ze eerst een week thuis beluisteren