De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

Marantz 81

Eerst de sub gemonteerd en gaten geboord ,vastzetten anker moeren erin trekken sub er weer uit

daarna het bovenpaneel gemoteerd ,kist is nu klaar  pompom

Zometeen nog sub en basspoort erin en gaan  HB

Marantz 81

Hij is Gereed  :yes:

Marvin

Marantz 81

Thnx best een hoop werk ,maar leuk om te doen  :yes:

Ga je de 150 liter kasten nog bouwen met je tannoy drivers ?

Marvin

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Marantz 81

Wordt wel bikkelen trouwens ga al vroeg in de ochtend beginnen anders haal ik het niet en dan is het nog koud ,doe gewoon thermo kleding eronder ,en heb van die dunnen handschoenen meegenomen van men werk ,beschadig ik ook men handen niet met de kabels trekken in de nauwe gedeeltes  :wink:

Marvin

Nu moet je natuurlijk wel een rondje langs alle aktieve forum leden om het wonder te laten horen.  :-D

Marantz 81

Als ze mijn benzine betalen rij ik overal naar toe  :-D

haha wonder is het niet maar wat deze sub kan is best wel bizar zoveel spl en volume uit 10 inch auto is ook een stuk kleiner als een woonkamer  ,maar daarvoor heb je wel een grotere kist ( spl ) andere amp nodig http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_109  dat is allemaal leuk maar men oren moeten nog langer mee  :yes:

Marantz 81

Het is ingebouwd gisteren heel de dag bezig geweest ,het was al donker voordat ik de sub ging installeren ,s,avonds eerst een uur rustig laten spelen ,steeds wat harder en sub afstellen op amp na 2 uur draaien ff gas gegeven ,klinkt lekker en wat is die snel die sub  :-o notworthy genoeg druk ook want staat nu nog licht geknepen op de gain

van de week foto,s maken ,want vandaag had ik geen zin  byebye

Marvin

Vage termen altijd, een snelle sub. Alsof 20hz opeens sneller trilt dan normaal.  clown1

Veel plezier ermee..!

Marantz 81

Vindt het geen succes de audio in de auto ,van de week last van men oren en flinke tuut erin  :?,door geluidsdruk/volume van de sub gaat het loeihard voor je het door hebt en ik hou nogal van flink gas geven  :evil: thuis heb ik dat een stuk minder omdat het niet nodig is om het te ervaren (niet dat ik niet hard draai af en toe ) ,sub eruit gehaald en voor alleen de composet vindt ik het de moeite niet ,dus verkoop ik de hele handel weer   :schater: