Citaat van: SB_Marantz op april 06, 2009, 17:39:54
Vervelend.....
Misschien krijg je wel een nieuwe mee.
ik had niet zonder een nieuwe de winkel verlaten, laat het spelletje maar op een trede hoger gespeeld worden.
laat de handelaar de importeur maar vertellen dat hij het niet leuk vind apparaten van de plank te trekken om zijn storingen op te lossen.
dit moet gewoon een keer stoppen!!
laat mij maar lekker thuis als we ooit in Eindhoven worden uitgenodigd.
hier kan, en ga, ik me mond namelijk niet over houden...
tegen de tijd dat een Marquant de levensduur van een Marantz overtreft, terwijl de eerste 10x minder kost.. (vul de rest zelf maar in
)
dat de service een topper is neemt niet weg dat de apparatuur een flopper blijkt te zijn...
hulde voor de TD....! lijkt me zeer irritant om elke keer weer dezelfde apparaten te krijgen met elke keer een nieuw probleem.
al zou dit een eenmalige storing zijn, je gooit hem als concument wél op de grote hoop met al die vele andere stroringen...
ik zou in staat zijn de receiver door de winkel te smijten en me geld persoonlijk uit de kassa terug te halen..
helaas weten we allemaal hoe dat af zal lopen, niet aan te raden dus...!