Bedankt voor je reactie, ik zal proberen het allemaal goed uit te leggen.
Ik gebruik beide HDMI output uitgangen van de SR7200, hierdoor is het me uiteindelijk gelukt om via HDMI 1 ingang van de Xelos om de monitor gegevens te laten zien. Voor het geluid maak ik nu nog gebruik van twee audio kabels de receiver geeft TV ook analoog aan. Dit zou ik nog kunnen verbeteren door Audio Digital Out kabel aan te schaffen, of niet
?.
De HDMI 2 van de Xelos laat dus zien of de Xbox danwel de AppleTV geselecteerd staat. Verder zou ik nog kunnen gebruiken de SD/HD Component In Cb/Pb-Cr/Pr-Y voor de DVD speler
?
De DVD heb ik (ivm ontbreken HDMI) met een scart kabel op mijn Loewe aangesloten en digitaal-in (2e) op de receiver.
Zowel mijn Xbox als mijn AppleTV heb ik via HDMI aangesloten op de receiver (dit is helemaal OK)
Mijn CD speler heb ik ook digitaal-in (3e ) aansluiting aangesloten op de receiver.
Bij het menu Func Input Set Up heb ik nu staan:
Func: Mode: Dig: HDMI: COMP V/S
TV: ANA 1 1 1 1
DVD: DIG 2 - 2 2
AppleTV: AUTO - 3 3 3
Xbox: AUTO - 4 4 4
CD: DIG 3 - - -
Nou begrijp ik ook niet helemaal hoe ik dit het beste moet invullen, omdat er maar 3 DIG ingangen zijn, wel 4 HDMI in, dus waarschijnlijk niet helemaal juist ingegeven.
M.b.t. audio heb ik nog de volgende vraag: Als ik DVD afspeel, heb ik bij dts instelling de twee front en de center speaker. Bij TV alleen de frontspeakers, maar ik zou bij het kijken naar bijv. filmnet hier ook de center willen gebruiken.
Ik hoop dat het duidelijk is.