SR7002 aansluiten op PM15

Gestart door koale, maart 09, 2009, 18:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

koale

Ik heb vandaag de Marantz SR7002 aangeschaft. Ik heb ook sinds een jaar de gemodificeerde PM15S1 en een gemodificeerde SA11S1 puur voor stereo. Ik heb hierop de B&W804, ook gemodificeerd, aangesloten. Nu wil ik voor het surround gebeuren wel de B&W speakers gebruiken als frontspeakers via de PM15. Mijn vraag is hoe en op welke in en uitgangen sluit ik de PM15 aan op de SR7002 :?? De PM15 en de SR7002 staan wel ongeveer 8 meter bij elkaar vandaan, mijn audiokast staat namelijk al vol met allerlei apparatuur. Dit zal uiteraard ook geen probleem zijn. Wie heeft een antwoord op mijn vraag. (Het antwoord zal voor velen onder jullie simpel zijn, maar voor mij is dit dus duidelijk een probleem omdat er zo veel aansluitingen zijn waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie. HLP Ik hoor het wel.

Stadium III

Je sluit vanuit de PRE OUT de L&R aan op je PM 15 en dan een aux ingang

Verder gaan de rest van de speakers op de sr 7002
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

koale

Citaat van: Stadium III op maart 09, 2009, 19:18:34
Je sluit vanuit de PRE OUT de L&R aan op je PM 15 en dan een aux ingang

Verder gaan de rest van de speakers op de sr 7002
hoi Stadium III,
Als ik je goed begrijp moet ik dus vanaf de pre-out (7.1) de L en R uitgangen van de SR7002 aansluiten op een aux ingang (bv line 1, line 2 of recorder 1 of 2. Waar je evt een tuner of een dvd of iets dergelijks op aansluit?) Hoe simpel kan het zijn. (Als ik het tenminste goed van je heb begrepen)

Stadium III

Ja zo ga je het doen

Let alleen wel op dat je met 2 volume regelingen komt te zitten
dus dat wordt nog ff afkijken hoe je dat gaat inregelen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

koale

Citaat van: Stadium III op maart 09, 2009, 20:13:06
Ja zo ga je het doen

Let alleen wel op dat je met 2 volume regelingen komt te zitten
dus dat wordt nog ff afkijken hoe je dat gaat inregelen
Ja zoiets had ik al eerder gehoord. Ik moet de volumeknop van de PM15 vrij ver open draaien (iemand had het over ongeveer -23). Ik zou dan met de volumeknop van de SR7002 verder alles kunnen regelen mbt harder en zachter van alle speakers, toch?

Stadium III

Ik zou de volume van de pm half open zetten dan met de sr 7002 gaan regelen dat je je maximaal kijk volume krijgt en dan een db meter erlangs !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4