Heb zelf ook destijds ellende ondervonden met de bestelling van mijn Focal boxen .
Deze had ik besteld bij HOBO HIFI in Rotterdam , ik had de prijs wel 800 euro omlaag weten te krijgen .
Hobo hifi belde waar ik bij stond met de importeur en die zij dat hij de 1037BE op voorraad had staan .
Ze zouden binnen enkele dagen geleverd worden aan Hobo hifi .
Dat ging dus totaal fout , want de importeur had zich vergist , hij had ze niet op voorraad in de juiste kleur .
Maar dan zou je dus verwachten dat de importeur even een belletje geeft naar de dealer toe , maar dat deden de eikels niet en Hobo hifi maar wachten op de levering die maar niet kwam .
Hobo hifi deelde mij later mee dat ze rechtstreeks uit Frankrijk bij de fabrikant zelf besteld zouden worden .
Tot overmaad van ramp was Focal zelf ook door zijn voorraad heen .
Toen is de nederlandse importeur verder gaan zoeken in europa waar er ergens een paar beschikbaar was in de door mij gewenste kleur , wand dat met de kleur was dus het probleem .
Toen bleek de Belgische importeur ze op voorraad te hebben staan .
Vanuit België werden ze opgestuurd naar een transport bedrijf ergens in groningen terwijl ik ze had besteld in Rotterdam , onbegrijpelijk zoiets want ik wachte nu al ruim 3 weken .
Op de dag dat ze bezorgt zouden worden bij Hobo Hifi Rotterdam ging het weer mis , het transport bedrijf had geen ruimte meer in de bestelbus .
Dus liet hij de boxen maar staan in het magazijn , en dat terwijl hij in Rotterdam moest wezen .
Hob hifi en uiteraard ikzelf gingen nu echt over de rooie .
Tot overmaad van ramp moest het transport bedrijf de rest van de week niet meer in Rotterdam zijn , en ze wilden niet alleen voor mijn pakket heen en weer gaan rijden vanaf het verre Groningen
Uiteindelijk zo'n 5 dagen later op een vrijdag werden ze eindelijk bezorgt bij Hobo Rotterdam .
Laat in de middag rond 17:00 uur werden ze eindelijk bij mij thuis bezorgt , met een kadobon van Hobo Hifi erbij om alle ellende enigszins goed te maken .
Ik heb totaal ongeveer 4 weken moeten wachten terwijl de Nederlanse importeur toen zij dat het enkele dagen zou zijn .
EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID , HOBO HIFI TREFT HIER ABSOLUUT GEEN SCHULD .
HET IS DIE K..T IMPORTEUR EN DAT KL..TE TRANSPORTBEDRIJF DIE ALLE ELLENDE VEROORZAAKTE .
Maar goed , toen ik ze eenmaal aansloot was ik de ellende snel vergeten , toen werd ik opeens heel erg blij
Groeten EDWIN B