De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Paul

:-o   Mag jij met je voeten op tafel ?   :-D :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Ja hier ben ik zelf dé baas. :-D

--Verstuurd zonder netwerk--

Marvin

-- Verstuurd vanaf mijn superieure IOS-Gadget --

Marantz 81

Marvin

Wel apart, met deze Fregatten heb ik zelf nog grootschalige oefeneningen gehad.
En nu kom je ze dan opeens weer eens tegen in de sluis tijdens je werk.
Vind die Duitsers altijd erg imposante schepen hebben!

Marantz 81

Zeker een mooi schip  :-) goed en dapper dat ze zich inzetten om de vrede te bewaren  pompom

Marvin

Beetje bier drinken, blowtjes roken en hoeren naaien in Amsterdam bedoel je.....  :schater:

Nee je hebt gelijk hoor, vrede en veiligheid.
Dat gebeurd vaak enkel al door de aanwezigheid in conflict gebieden.
Je zingt echt wel een toontje lager als er een Eskader voor je kust ligt.
Dacht dat deze nu piraten gingen jagen.

Marantz 81

Dat zal er wel bijhoren door alle ellende die ze meemaken ,daarna even uitleven  :-D

Je hebt ook mooie documantaire,s op discovery en national geografigh erover  8-)

Marvin

Ja ik kijk daar ook graag en regelmatig naar, altijd wel apart om te zien dat vele krijgsmachten dezelfde gewoontes/procedures hanteren.
Zal ook wel door het tintje sentiment komen, de manier waarop ik daar naar kijk.
Als er weer eens een Mijnenjager in de sluis ligt heb ik toch altijd weer een klein brokje in m'n keel, mooie tijd én een mooi leven!
20 juni ga ik naar een reunie op de Marine-Haven in Den Helder, zal wel even vreemd zijn daar weer te zijn na dik 10 jaar en veel oud collega's/vrienden weer te zien.

Marantz 81

Ik vind de techniek erachter zo mooi ,daarom werk ik ook in de techniek bij een van de grootste bedrijven van de wereld daar gaat ook over heel de wereld hetzelfde alles volgens procedure, groote verantwoordelijkheid en zelf iniciatief wordt van je verwacht verzwakken mag je niet je moet altijd blijven leren en steeds beter worden op alle vlakken daar wordt je ook voor beloond , voldoe je niet wordt je na passende maatregelen ongeschikt verklaart ,vindt het een geweldig systeem i.p.v ik ga maar weer naar men werk alles is mogelijk maar je zult het zelf moeten doen

De marine trok mij daardoor vroeger ook wel ( vooral omdat je wat voor een ander kunt betekenen ) maar toen zag ik het niet zitten om zo,n onregelmatig leven te hebben en me ook afvroeg ofdat ik wel in oorlogs gebieden zou kunnen werken , in ziekenhuizen heb ik ook graag gewerkt als technici maar was via een ander bedrijf en niks mogelijk kwa carriere en allemaal geneuzel met contracten enzv i.p.v te zorgen dat de boel blijft draaien en storingen opgelost worden best jammer

Succes de 20ste  :yes:

Marvin

Als er ergens high-tech gebruikt wordt is dat bij Defensie, maar niet enkel bij Defensie uiteraard.
Veel van de door ons gebruikte technieken zijn in oorlogstijd tot stand gekomen, -en dat is nu niet anders.
Kijk alleen al naar al die radarsystemen bij deze Duitsers, die vierkante mast zit vol met electronica waarvan je niet eens zou weten dat het al bestond.

Maar goed,  :-D

Op naar de 20e!!  pompom

Marvin

Bij gebrek aan een goede foto, ik zat er te ver vandaan, hier de HrMs Evertsen.
Besteld voor de saluutschoten in Amsterdam.

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:F805_Evertsen.jpg

Ze had zo te zien voor vandaag wél een likje verf gekregen.  :-P

Marvin

Met dank aan m'n collega, die was op de sluis waar ze binnen kwam.

Marvin

Hou je vast....

Een audio dingetje in dit summiere topic. 

Zoek de verschillen.....

bas focal marantz

Gesloten Tannoys , en een grotere woofer onder op foto .