dat je met streaming via airplay verliezen hebt waren we het al over eens
spotify heb ik ook een tijdje geprobeerd en vond de geluidkwaliteit in het algemeen maar wat tegenvallen
nu dus Apple Music en ja die stream ik regelmatig, heb ook nog een optie om de iPad rechtstreeks aan de DAC te koppelen, verbeterd dan inderdaad
en ja heb ook een Aple TV, maar die gebruik ik dan weer niet voor muziek, zit trouwens wel via toslink aan de marantz gekoppeld, vond de interface met afstandsbediening voor muziek niet heel prettig in vergelijking tot bediening via iPad, gelukkig hebben we keuzes:D
daarnaast gebruik ik Apple Music ook in de auto, acoustisch een kloten ruimte maar klinkt best prima voor onderweg
aangezien ik ook graag savonds laat met draadloze koptelefoon luister (ja ook bluetooth geeft verliezen) valt de kwaliteit me nog steeds niet tegen... misschien ben ik wel bijna doof
Atmos heb ik persoonlijk niets mee, doe mij maar bij voorkeur 2.0 of hooguit 2.1, ieder zn ding
kan even niet voor Marvin spreken, maar voor mij is het een aardig complete oplossing naast vynil en cd eigenlijk