Citaat van: marvin op december 27, 2018, 23:47:05
hahahaha
Ja we komen beide uit IJmuiden, mannen van de kust...!!
Cor doet het nuchter en schrijft graag over zijn gevoel, en al lees ik zelden het hele verhaal, dat vind ik fijn voor hem. Een uitlaatklep.
Ik heb het enkel met geestverruimende middelen, al dan wel of niet legaal, én tussen de regels door heb ik het wel over audio of video.
Geheel naar de regels alhier op dit doodbloedende audio-forum.
Maar de uitlaatklep is van dezelfde vuilniswagen afkomstig.
Ik verwacht hier overigens ook geen directe aanwijzingen voor mijn gestelde horde, dan open ik wel een topic om dat aan kaak te stellen.
De aan mij geweide regels proza verdienen enige correctie en nuance. Nuchter, langdurig althans, was ik vóór juni 2011 zelden, was een zelfs een gulzige fanatieke innemer van het gerstenat, en zodanig dat ik al vroeg in mijn jonge jaren (20 jaar) mijzelf afvroeg of niet reeds een essentieel deel van mijn IQ verzopen had, want ik begon al vroeg met (zwaar) drinken, namelijk op mijn 16e, dus ik had een lange alcoholische carrière achter de rug, toen ik tegen het einde van het voorjaar van 2011 daarmee plotseling stopte. Kort daarna op zondagmorgen 5 juni omstreeks 06:00 sloegen bij compleet de stoppen, want vanaf dat moment was het definitief Marin (Alsop) time, die reeds van september 2003 af kende.. En in de namiddag van dinsdag 4 september 2012 begon ik (dus geheel nuchter), samen met de overige Marantzforumleden, aan een geheel nieuwe episode op ons illustere forum, namelijk de geboorte van het beruchte topic, : "Cor's waan van de dag... etc.", en dat Het café De Dikke Elco, en dat uiteindelijk in oktober 2017 roemloos zijn Waterloo vond, nadat de forumbeheerder er de stekker uit had getrokken. Waarom? Dat is mij nooit duidelijk geworden, want iedere communicatie hierover ontbreekt tot nu toe. Doch in 2015 begon een parallelle episode op Facebook, waarop Marin haar internet account reeds zo'n duizend maal door mij persoonlijk is gedeeld. Ook heb ik haar reeds vele malen via haar personele chatbox op haar Facebook-profiel als geen ander haar benaderd, zodanig dat er openlijke signalen van nervositeit harerzijds waarneembaar zijn geweest. Dit kat en muis spel duurt nu al ruim 7 en 1/2 jaar en zal hoogstwaarschijnlijk binnen niet al te lange tijd zijn conclusie krijgen, want ook voor haar geldt: Integriteit voor alles. En dat geldt voor iedereen, en daarin mag ik dan zelfs extremistisch radicaal zijn*, doch het zij zo. P.S. *Misschien wel gevaarlijk!
Liefs van Cor.