ik begrijp dat je het vervelend vind om een winkel binnen te stappen, je te laten informeren en vervolgens bij een internet winkel te bestellen.
als je het heel concreet bekijkt is dat ook gewoon asociaal, maar ja....
ik heb zelf een tv via de wehkamp gehad en dat was na een grove storing niet echt makkelijk om via de garantie een andere tv thuis te krijgen.
dat zal via een normale winkel iets makkelijker zijn, in "real live" had ik me niet zo laten naaien.
gewoon omdat ik aan de telefoon niet zo sterk ben, ik moet je zien. jij mij vooral, helemaal als ik pissig ben...
dan werk je echt wel mee!!
toch moet je gewoon een winkel binnenstappen met zo'n video-wall...
bedenk voor jezelf een aantal merken die je ziet zitten.
en laat je gewoon eens een uurtje gaan.
wat ook erg fijn is, de omringende tv's uit laten zetten.
dat strooi licht wat dat produceerd zorgt ervoor dat je de scherpte ed minder snel opvalt.
kijk bv naar de Philips ambilight, dat licht eromheen is eigenlijk bedacht om ons te laten denken dat hun lcd's veel scherper zijn dan dat ze werkelijk zijn/waren. (ze zijn nu wel zover dat ze echt mooie beelden laten zien)
dat gebeurd in de winkel dus ook met al die schermen ernaast...
wat ook wil helpen is met een Monster- ISF Callibratie dvd opzak te gaan winkelen.
maar dat moet de verkoper wel leuk vinden natuurlijk.
dan zie je gewoon de echte "kracht" van een tv.
(die wil ik je eventueel ook wel opsturen)
ik ben niet zo technisch onderlegt dat ik je kan vertellen wat goed is,
kan je enkel aangeven wat ik vind.
dat heb ik bij deze gedaan....