Na de backplates verder met de kabels van de luidspreker units.
Deze heb ik voorzien van Faston stekers, dan kunnen de units zo er uit indien ik de luidsprekers laat overspuiten. Wel zo makkelijk.
Het solderen was wel wat werk, gelukkig goed soldeer (WBT) en een goede hete bout om het snel te kunnen solderen.
Vervolgens de uitsparingen voorzien van afdichtband en de units er ingezet.
Eerst de woofer en vervolgens de tweeter. Rustig de bouten vast gedraaid, vast is vast. Over een tijdje weer een keer aandraaien.
Vervolgens hetzelfde gedaan met de linker luidspreker. Dit was wat meer werk, want tijdens het demonteren van de units bleek een inslagmoer los te zitten
Ik heb toen voorzichting met een scherpe boor de kop van de bout weggeboord en kon vervolgens de unit en bout met slagmoer verwijderen.
Bij de tweeters waren nieuwe slagmoeren bijgeleverd en ik heb eerst een nieuwe gezet op de plek van degene die los was gekomen en vervolgens de andere tweer vervangen.
Was eigenlijk zo gebeurd. Kwestie van de slagmoer in de kast zetten en vervolgens een bout met vaste moer er op draaien en net zo lang aandraaien totdat de slagmoer vast zat in de kast.
En dat dan nog twee keer.
Nu staan beide luidsprekers te shinen met hun nieuwe units.