Eerste post van m'n topic bijgewerkt.
De versterker blijft nu goed koel door de extra gaten in het meubel. Waar bij langer spelen de zijkanten warmer aan gingen voelen nu helemaal geen verschil waarneembaar.
Gister had ik een storing in één van de rittal powersloffen. De kabels zitten gepuntlast aan de rails in de slof. Die van de nul-kabel was losgekomen. Nu maar netjes gesoldeerd.
Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar kleine wijzigingen te maken in wat er in welke powerslof zit en wat in de wcd zit.
In de audio powerslof zit nu versterker en de sacd-speler ieder via een klik aan/uit schakelaar. Scheelt weer wat stroom. Verder nog een Nordost Qv2. Geen idee of die wat doet, staat wel stoer en was niet al te duur.
Ook de adapter van de ir-repeater zit er nu bij, zat eerst bij de video powerslof, maar die gaat via een klik aan/uit schakelaar compleet uit en dan had ik geen ir-repeater meer die wat deed
.
Ook de lamp zit nu aangesloten op de audio powerslof.
De adapter van de SBT zit nu in de wcd. Mogelijk ga ik toch voor een betere adapter, want volgens mij geeft dat ding een hele hoge pieptoon af. Niet fijn.
De rest (bluray speler, mede8er, hd receiver, tv) zitten aangesloten op de video powerslof die wordt aan/uit geschakeld via een klik aan/uit schakelaar.
Nu alleen nog een ethernet kabel de hoek in krijgen.
Ik wil de huidige coax kabel toch vervangen door één die minder gevoelig is van 4G, gelijk dan maar een cat6 kabel er bij trekken door de buis.