Citaat van: xander32 op januari 06, 2015, 22:47:36
Hey Joost, jouw fysieke ongemakken zijn geheel aan mij voorbij gegaan . Maar goed om te lezen dat het weer de betere kant op gaat.
Een verhuizing is idd. niet iets wat je voor het plezier doet, maar met een nieuwe akoestiek en plaatsingsmogelijkheden in het vooruitzicht, mogelijk toch iets om naar uit te kijken?
En we zijn verhuisd
Fysiek gaat het behoorlijk goed. Nog wel last van m'n been, maar gaat stapje voor stapje beter.
Plaatsing van de set gaat beter worden dan in Amersfoort (hoop ik).
De bank komt een kleine meter te staan vanaf de hoge kast en de set heeft z'n dedicated hoek tegen over de bank op ongeveer 2,5 meter.
De luidsprekers krijgen dan bij netjes opstellen zo'n halve meter ruimte achter zich.
De audio set staat nog in de dozen, eerst de elektriciteit netjes op orde gaan maken achter het AV-meubel: plank maken waarop de voedingssloffen op komen, geen losse meer op de grond (afgesproken met de vrouw
)
Ik wil nog een tweede Rittal aanschaffen voor het audio deel, staat wel mooi die alu dozen
Op dit moment staat alleen de tv er met de Mede8er en de laatste aanwinst: een Samsung HD Receiver/recorder voor de tv ontvangst en interactieve tv.