welke speakers vormen goede match met PM 14 MKII KI

Gestart door jeanke47, februari 11, 2009, 12:12:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanke47

heft iemand ervaring met kombinatie's die heel goed matchen met deze versterker
bv mooie ruimtelijke weergave strak gecontroleerde diepe laagweergave kortom bijna perfectie (die spijtig genoeg alleen maar live in de beste omstandigheden kunt meemaken,of soms een hele goede liveopname)

MadVillain

Audio Physic :-)

zelf heb ik de virgo 2 icm de pm16. en de pm16 moet redelijk op de pm14 lijken.

de match is iig erg goed!


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Ik had destijds op de genoemde Marantz versterker de boxen van B&W - Nautilus 804 .
Dat kombineerde prima naar mijn idee .


Groeten  EDWIN  B

jeanke47

ik speel al ruim 10 jaar met KEF RR104/2 ,ik mis hier ruimte ,gecontroleerd laag en een mooi stereobeeld los van de speakers.Je raakt ze wel gewoon ze zijn ook heel vergevingsgezind voor mindere opname's.Je kunt er lekker mee uit de bol gaan ,iets luider en het blijft gewoon goed klinken maar een heel goede opname blijft ook alleen maar goed klinken maar nooit heel goed .Heb een weekendje B&W N804 thuis gehad maar was ze snel moe gehoort,het laag was zeer goed maar in het mid- en hoog was het niet zo aangenaam,het was precies een beetje te veel van het goede.
p.s; mijn set bestaat uit Marantz PM 14 MK II KI,CD 17 MK II,ST 17,interlinks zijn Van Den Hul THE First Ultimate en speakercable Kimber 8 TC

MadVillain

Hetzelfde heb ik ook ervaren met de b&w speakers. Zelf heb ik de b&w 601s3 en de 805 gehad.

En precies, wat is je budget? De pm14 is iig tot veel in staat.

jeanke47