Citaat van: WimPeu op maart 04, 2011, 11:22:00
Heb net even geprobeerd met mijn 1T HD rechtstreeks op de SB Touch maar dat was geen succes. Eerst een kwartier bestanden zoeken en daarna 1 uur alles inlezen. Toen dat klaar was stopte de interne server er spontaan mee. weer aangezet en begon ie weer bestanden te zoeken. Na 10 minuten heb ik de boel maar stop gezet. Weet niet wat voor HD met hoeveel bestanden jij er op hebt maar bij mij loopt de boel vast (zoals ik wel verwacht had en ook meerdere mensen op het net al hadden aangegeven.) Ik heb er zo'n 500 gig aan muziek opstaan in een kleine 15000 bestandjes. Dat is incl cover art ed.
Ik rip alles met dBpoweramp. Gaat snel en erg goed. Let wel even op als je er de hoesjes bijvoegd. Altijd 'folder' noemen. Wist je waarschijnlijk al wel....
Vreemd. Misschien is er verschil in externe hdd. Ook niet iedere nas werkt soepel las ik.
Ik heb een freecom 1TB er nu aanhangen, weet niet hoe veel muziek er op staat. Nog niet genoeg in ieder geval... Zal flink mn cd collectie rippen komende tijd.

Contact maken met server en bestanden zoeken duurde vrij lang, maar toen ik terug ging en naar muziek ging kon ik zo een map selecteren.
Van die hoesjes wist ik niet, vond het al gek dat ik niet alle hoesjes zag...Lekker Nederlands, handleiding in eerste instantie niet lezen...

Bedankt voor de info van rip-programma en hoesjes.