Profigold HDMI 1.4a prol1202 tussen de receiver en de TV gezet. Beeld lijkt nu niet meer te 'smeren'. Soms had ik daar last van. Maar heb de TV ook meteen eens opnieuw "gecalibreerd" dus kan daar ook mee te maken hebben gehad hoor. Ik had ook een aantal beeld verbeteraars op de receiver aan staan. Die maar helemaal uit gezet want 2 maal goed is nog niet beter.

Heb nu oa. ARC (Audio Return Channel) dus kan nu ook weer geluid van de TV over de receiver laten lopen. Had dat niet omdat er dan weer een kabel naar de TV moest en ik erger me altijd een beetje aan kabels richting TV. Ziet er hoe dan ook nooit netjes uit. Verder kan ik met de 1.4 nu ook de receiver sturen met de standaard AB van de TV en vica versa. Kan er nu alle nieuwe 1.4 bronnen aan hangen en heb dan meteen het best haalbare uit de set.

Ben een beetje naar een Dune aan het kijken dan gaat de PS3 en de HDX MP op. Hou ik nog 1 bron voor al het video geweld over. Wel grappig, heb nu een receiver met meer HDMI aansluitingen als ooit te voren (7 stuks) en gebruik er nog maar 2. Straks misschien dus nog maar 1.